Gå til innhold

22. mai vil du kunne kjøpe OnePlus 6 i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise.

 

Har sjekket drm og det er fortsatt security level L3 til tross for oppdateringen så fortsatt ingen 1080p ☹️ men ser på nettet at det er gratis å sende telefonen inn og at du skal ha den tilbake på 5 dager.

Lenke til kommentar

Har sjekket drm og det er fortsatt security level L3 til tross for oppdateringen så fortsatt ingen 1080p ☹️ men ser på nettet at det er gratis å sende telefonen inn og at du skal ha den tilbake på 5 dager.

Ja den må sendes inn. Den oppdateringen må gjøres fra en godkjent PC. Hvis man klarer å lure den til å tro at egen PC er godkjent så kanskje, men såvidt jeg vet går ikke det.

 

Problemet er at du ikke får satt adressen til Norge på hjemmesidene, selv om de egentlig har sagt at Europa-landene skal dekkes.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise.

 

Tror det er noe som kommer av selve Netflix appen

Lenke til kommentar

 

Håper at de åpner for shipping generelt nå til og fra Norge, slik at jeg kan få sendt inn min OnePlus 5T slik at de kan fikse 1080p Netflix. Per nå er det bare 480p på den, og det er krise.

 

Tror det er noe som kommer av selve Netflix appen
Nei dessverre er det OnePlus som har en begrensning til bla. Netflix
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...