Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste norske 100% gratis dating-nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen førstehåndserfaring med noe annet enn Tinder.

 

Dette er kanskje ikke det du spør om, men det er muligens bedre å bruke en datingtjeneste som koster noe. Tinder, for eksempel, er selvfølgelig enkelt og det er lav terskel for å prøve. Ulempen er at det er lav terskel for alle andre også og at du finner alt mulig rart på slike gratis tjenester. Det er derfor vanskelig å finne de som har de samme motivene og tar det like alvorlig som deg.

Lenke til kommentar

Som Europa sier er de gratis sidene også automatisk de dårligste. Der samles alle de useriøse og trollene.

(Jeg henger meg på og svarer på noe du egentlig ikke spør om men kan være relevant for deg).

 

De som er der bryr seg ikke - de er tross alt på en gratis side og har ikke tatt seg bryet med å sortere bort søppelet.

 

Du kan lete i 1 år på en gratis side eller betale for én måned og finne det du søker på en ordentlig side.

 

Har truffet mange jenter fra datingsider inkl samboer og mor til mine barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, kjære..

det var jo det jeg mente. Flax for ham ;) Jeg kunne jo velge og vrake (i for det meste tilsynelatende idioter).. så litt flaks for meg også da det etter en kort stund viste seg at mannen var både snill, tiltrekkende, trofast OG gentleman. Og ikke minst klar for barn. Ikke feil at han også hadde ordnet jobb og økonomi. Så skjøt vel mer eller mindre gullfuglen begge to. Det er det ikke alle som kan si.. men nå er det vel like vanlig å finne kvinnen i sitt liv på nett som i virkeligheten. Som nevnt over her kan det være lurt å oppsøke datingsidene som du må betale litt for enn de helt gratis. Mer valuta for pengene og seriøsitet.

Endret av Tåketrollet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...