Gå til innhold

TG billetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet når de legger ut billetter til TG 04?

Hvor mange er det plass til? Hørte noe om at det er plass til 5000, så man må jo være kjappe for å besttille, eller? :roll::roll:

Hvis du går inn på irc kanalen #tg på EFnet, så står det:

 

"TG04, Vikingskipet, 7.-11. april 2004 | All informasjon kommer på www.gathering.org"

 

Ingen vet når billettene legges ut enda. Billettene til TG03 ble lagt ut 12 Februar, så blir sikkert rundt den tiden i år også! :thumbup:

Lenke til kommentar

I fjor kunne du maks kjøpe 6 billetter per betaling, så jeg ville ikke gidd en person ansvar for å kjøpe til alle ;)

 

Merk at PTN systemet som The Gathering bruker opererer med 3 forskjellige "eiere" (i mangel på bedre ord). Disse er:

 

1. Owner - dette er personen som kjøpte billetten. Owner kan ikke byttes. Owner kan bytte både Seater og User på billetten (mao ikke kjøp på svartebørs!)

2. Seater - dette er personen som velger hvilken plass billetten skal være tilknyttet. Seater kan også overføre seatingrettighetene til en annen bruker, men Seater kan ikke forandre User på en billett.

3.User - dette er personen som kan bruke billetten, altså den personen som slipper inn i hallen. User kan forandre Seater (og User tror jeg).

 

Når du kjøper en billett blir du altså Owner av denne billetten. Denne billetten er da ikke tilknyttet en bestemt plass. Resververing av plasser skjer først noen uker etter at billettene er solgt.

Lenke til kommentar
Hmm.. Jo.. Du har vært på TG før eller? Jeg har ikke det.. :/ Noe sted det er "best" å sitte?

Det er jo litt individuelt hva du vil da. Kan jo begynne med et bilde av seatmappen fra TG03 og der jeg satt. Så mine tanker om plassering i hallen:

 

- Nedre halvdel er veldig ofte kald da det er inngang/utgang nede til høyre og venstre. Når dørene åpnes for å lufte så kan det bli veldig kaldt. På TG03 var det riktignok litt vel varmt i øvre halvdel, men da var også TG senere på året.

 

- Rosa Helikopter (Partyshop) og endel andre stands står nederst mao enda en grunn til å holde seg unna den delen.

 

- Scenen står til venstre. Derfor er det tøffest å ha ansiktet den veien så du kan sitte på stolen og se på hva som blir vist på lerretet.

 

- Sitter du på hjørnet/enden av et bord er sansynligheten for at noe forsvinner større enn om du sitter midt på ei rad.

 

Er vel mye personlig hva man liker egentlig, noen direkte dårlige plasser finnes imo ikke i hallen med unntak av de som sitter på de aller nederste plassene.

 

Selv håper jeg på å få samme plass som jeg hadde i år neste år også. Var godt fornøyd da :)

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
I fjor kunne du maks kjøpe 6 billetter per betaling, så jeg ville ikke gidd en person ansvar for å kjøpe til alle ;)

 

Merk at PTN systemet som The Gathering bruker opererer med 3 forskjellige "eiere" (i mangel på bedre ord). Disse er:

1. Owner  - dette er personen som kjøpte billetten. Owner kan ikke byttes. Owner kan bytte både Seater og User på billetten (mao ikke kjøp på svartebørs!)

2. Seater - dette er personen som velger hvilken plass billetten skal være tilknyttet. Seater kan også overføre seatingrettighetene til en annen bruker, men Seater kan ikke forandre User på en billett.

3.User - dette er personen som kan bruke billetten, altså den personen som slipper inn i hallen. User kan forandre Seater (og User tror jeg).

 

Når du kjøper en billett blir du altså Owner av denne billetten. Denne billetten er da ikke tilknyttet en bestemt plass. Resververing av plasser skjer først noen uker etter at billettene er solgt.

litt feil.

owner: eier av biletten, kan styre alt

user: den som skal bruke biletten, user kan velge seater

seater: den som velger plassen

user kan ikke forandre user, og seater kan ikke forandre seater

 

og man må sitte å prøve å bestille når billettene blir lagt ut, de blir nok utsolgt innen natten er over, er ikke mangel på folk som vil ha billett.

serveren til partyticket går nok ned i år også :mad:

den er ikke laget for står påkjenning.

og plasseringen kommer etter at alle billettene er solgt, det er lett å organsiere store grupper, da disse kan bestemme plass først, er vel først grupper på 50, så 25 så 10, er ikke helt sikker på om det er med 5 før det er fritt fram for alle

Endret av aklla
Lenke til kommentar
aklla : Har du noen URL å vise til? Har ikke helt tro på at det du skrev var riktig da vi bytta endel seatere i fjor, men jeg kan også surre litt.

har desverre ikke det nei, er faktisk ikke helt sikker på om det jeg har skrevet er riktig heller, drev å rotet mye med seaters og users i fjor, men da hadde jeg passord og brukernavn til alle billettene, hmmmmm...

vi får vente å se :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...