Scarvo Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli en del av en kriminell gjeng. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tråkket på en hale til en jerv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lese en bok baklengs. Altså fra siste side og frem til første. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Gjort det vanvittig mange ganger på japansk vis. Manga <3 Jeg har aldri tenkt å utsette ungene mine for omsorgssvikt den dagen jeg får egne barn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å utsette min lange livs prosjektet SCM (Spheres Crack Mysterious), som prosjektet mitt heter. Endret 30. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Har ikke noe livsprosjekt, men stå på SCM. Jeg har aldri tenkt å slutte å drikke alkohol. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Tja. Har vel ingen konkrete planer om det jeg heller, selv om jeg drikker svært lite av det. Jeg har aldri tenkt å gå på en fest alene uten at noen jeg stoler og som jeg kjenner godt er tilstede. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg har aldri vært noe festmenneske, så det skjer ikke. Jeg har aldri tenkt å søke om millionlån for å kjøpe en superbil som f.eks. Lamborghini Aventador. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å skjære av meg foten. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 5. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2018 Nei, hvorfor i all verden skulle du det? Sykt. Jeg har aldri tenkt å bli en rundbrenner. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2018 Nei, hvorfor i all verden skulle du det? Sykt. Jeg har aldri tenkt å bli en rundbrenner. Nå har jeg ikke planer om det altså, hvis du skulle tro det. Er ikke alltid like lett å være kreativ vettu Nei ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise tåneglene mine. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 5. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klapse en fremmed på rumpen eller tafse en fremmed i skrittet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tent å kline med samme kjønn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 Har ikke planlagt det nei. Jeg har aldri tenkt å bli supertynn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli superfeit. Endret 7. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå ned en lang trapp med bind for øynene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å farge kjønnsorganhåret mitt sjokk rosa. Endret 7. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Går ikke, er glatt. Jeg har aldri tenkt å bli en weaboo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Hadde sikkert vært artig. Men, det er ikke noe jeg brenner for å gjøre. Jeg har aldri tenkt å crosse langs en fjellrygg. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 Niks, holder å gå i fjellet for min del. Jeg har aldri tenkt å jobbe innen juss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå