Gå til innhold

Jeg har aldri tenkt tanken... leken.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har rettet diverse mot hodet og avfyrt, MP40, Sten-gun, revolver, HK 416, Mosin Nagant, etc etc. Men dog uten patron i løpet. Jeg har ikke tenkt, ser heller ikke poenget med å spise foreldet gjærbakst SCM.

 

Jeg har aldri tenkt å ta en ny utdanning.

Sa jeg ikke at han som ga meg belinebollen ikke viste at den var råttent!! Jeg syns jeg gjorde det. Så jeg kunne ikke vite at den var tåttent før jeg tokk et tygg av den. :hrm:

 

 

Ikke jeg heller.

 

Jeg har aldri tenkt å utdanne meg til å bli bygningsarbeider.

Jeg kunne gjerne tenkt å bli designer, men jeg vil heller ikke bli bygningsarbeider.

 

Jeg har aldri tenkt å sove på sofaen.

Lenke til kommentar

Jeg sover gjerne på sofaen jeg. Null stress.

 

Jeg har aldri tenkt å si nei takk dersom jeg får sjansen til å reise til et nytt land.

Så hvis noen tilbyr deg å reise til Nord-Korea imorgen, off you go? Forsåvidt åpen for nye eventyr hvor som helst jeg også, men Amazonas har for mange farlige dyrearter til at jeg ville beveget mer der inne uten fullt verneutstyr.

 

Jeg har aldri hatt spesielt lyst til å bade i eksotisk hav hvor der oppholder seg haier, eller i ferskvann med svære gjedder.

Lenke til kommentar

 

Jeg sover gjerne på sofaen jeg. Null stress.

 

Jeg har aldri tenkt å si nei takk dersom jeg får sjansen til å reise til et nytt land.

Så hvis noen tilbyr deg å reise til Nord-Korea imorgen, off you go? Forsåvidt åpen for nye eventyr hvor som helst jeg også, men Amazonas har for mange farlige dyrearter til at jeg ville beveget mer der inne uten fullt verneutstyr.

 

Jeg har aldri hatt spesielt lyst til å bade i eksotisk hav hvor der oppholder seg haier, eller i ferskvann med svære gjedder.

 

 

Så absolutt ja. Nord-Korea synes jeg er superspennende :) Og så lenge man oppfører seg noenlunde normalt, så er sjansen for å bli arrestert minimal.

 

Liker ikke å bade offentlig generelt, så sier ikke jeg heller.

 

Jeg har aldri tenkt å gå ned i en massegrav igjen. (Gjort det en gang tidligere)

Lenke til kommentar

Å dusje er noe av det beste jeg vet, så nei. Det kommer nok ikke jeg heller til å gjøre.

Jeg har aldri elsket noen mer enn jeg elsker min familie.

Jeg skulle ønske jeg kunne elske hele min

familie. Det er kun pappa og søstrene min. Men mamma derimot, da blir det veldig vanskelig. Hun har kjeftet på meg hele mitt liv.

 

PS: Du glemmer, det skal være "har aldri tenkt".

 

Jeg har aldri tenkt tanken å spise innmaten på en bleie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...