Gå til innhold

Hvilken mobil er dette?

eblth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja jeg så den også. Den var leeeekker! Er vel megapixel kamera den telefonen har. Kan nesten virke sånn.

Endret av Eulogy
Skrevet

den sharp telefonen var jo bare rålekker!

håper det ikkje er altfor lenge til vi kan godte oss med slike nydelige gjenstander!

mobiler som t630 bleknet jo fullstendig i forhold, ingen sjanse å konkurere.

Skrevet

:love: Øhm.. forelska meg litt i GX22 må jeg si... :cool::thumbup:

Helt utrolig kvalitet på den skjermen... håper bare den kommer opp til oss her i nord.. ser ut som den er i england.. men men.. :w00t::thumbs::thumbup:

Goooood Juuuuuuuuul :xmas:

Skrevet

Synd synd.. vi blir visst alltid spart for det beste selv om vi liksom er de som bruker mest mobs i verden.. :thumbdown: blæh..

IKKE god jul til Sharp :cool:

Skrevet

Det er pga. Vodafone... Sharp GX22 kommer vel egentlig ikke til England engang, syns jeg har last et sted at den var ment for Asia... Men det kan være...

Det er litt dumt med GX20, fordi det er lett og få tak i den, men annet en bra skjerm og kamera er det lite av funksjoner... (T9, kalenderalarm, bluetooth) noe som burde være en selvfølgelighet når den er så dyr som den er... :roll:

Syns den var nydelig, den LG'en på toppen, og ikke dårlig skjerm heller... :thumbup:

Skrevet (endret)

kan kjøpe sharpen fra usa da.. triband... men du får ikke menyen på norsk.. men hvem kan ikke engelsk? hvor mye batteri tror du ikke den mobilen som hadde 262k farger på innerskjermen og 65k på ytterskjermen bruker? btw hvor mye koster en hissig mob i asia? noen som vet???

Endret av Cowbliss
Skrevet

Sikkert stilig denna, men det er jo litt kjipt for oss som skriver meld med T9 og det ikke er norske ord på denna!

hvor mye batteri tror du ikke den mobilen som hadde 262k farger på innerskjermen og 65k på ytterskjermen bruker?

Hehe, sikkert et eget agregat :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...