Gå til innhold

Bra Midi kabinett


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter et rimelig midi kabinett. Det skal ha minst 300W psu og ha plass til atx hk. Jeg skal gjøre diverse ting med det. Skal ha 120mm vifte i front og muligens montere vannkjølning med tiden. Har sett på Aashima Midi tower ATX WTY-400

hos komplett. Dette er det rimeligste kabinettet jeg har funnet. noen som har dette kabinettet? Noen som har bilder av det innvendig? Noen som kan anbefale andre kabinetter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv et InWin S-506, og er veldig fornøyd med dette. Bl.a. cdromer og floppydrives festes med skinner, ikke de vanlige trøtte skruene. Generelt er det et bra kabinett å bygge i, og det følger med 300W psu. Holder faktisk på å bygge inn vannkjøling i kabinettet nå :smile: håper det blir bra..

 

[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-03-02 20:46 ]

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er plass til 2 120X120 mm vifter i HQ45 Pro? ser sånn ut... En vifte nede ved usb kontaktene i front og en rett under strømforsyninga.

Noen som har testet dette?

Kanskje dette kabinettet er bra for min bruk.

Blir vel bra luftsirkulasjon med en 120 mm i front og en bak?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-02 22:26, GaLiHaLen skrev:

Jeg ser etter rimelige kabinetter. Som skal ha plass til 120X120mm vifte i front.


 

Aopen HQ45 er rimelig og det har plass til 120mm vifte foran (har selv bare 92mm i front, men det ville gått med 120mm også), tror også at det skal være plass til 120mm vifte bak (tror det skal akkurat være plass)

Det går også an å ha en vifte i toppen av kabinettet, men da kan man ikke bruke den øverste 5.25".

 

Den nederste 5.25" kan bare brukes med noen hovedkort (passet ikke hos meg, var noen komponenter på hovedkortet som var i veien)

 

har byttet ut det gamle HQ45 kabinettet mitt nå med et ekte Addtronics 7896a :smile: bedre kabinett kan man sikkert ikke få :smile: :smile:

(er vel litt stort og dyrt for deg :smile: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...