Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! 

for 2 uker siden slo jeg opp med dama som jeg har vært sammen med i nesten 5 år. grunnen til bruddet var at hun hadde møtt en annen gutt bak min rygg. de har kun møttes 2 ganger, men snakket mye på snapchat. det eneste de skal ha gjort er å ha kysset, men jeg ble helt knust. får over ett år siden hadde hun kysset en annen gutt i fylla, men den gangen ga jeg henne en ny sjanse. 

dama er helt ødelagt og sier hun vil gjøre hva som helst for å gjøre det godt igjen. jeg er fortsatt glad i henne og vil gjerne at det skal funke, men jeg føler meg også ganske sviktet. det gjør så vondt å se henne så lei seg og jeg skjønner at hun angrer.   

er dette utroskap, eller er det bare jeg som overdriver hele saken? og skal jeg gi henne en ny sjanse?  



Anonymous poster hash: b3a26...655
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Kjipt å måtte bli sviktet og løyet for. Er nok mange som kan forstå at det "røsker i en" når utroskap inntreffer. Nå høres imidlertid ikke faktorene over så fryktelig fælt at det ikke skulle la seg gjøre å komme over det. Om du har sterke følelser for henne, men ikke blir sammen med henne igjen, vil du kanskje komme til å angre på at dere ikke jobbet igjennom dette tillitsproblemet som synes å være i forholdet deres. Det er ikke dermed sagt at forholdet blir en dans på roser fremover om dere skulle bli sammen igjen, men tiden leger mange sår. Dama må også forstå at det kan ta noe tid før du kan stole skikkelig på henne igjen. Tillit tar tid.

Er ikke meningen å marginalisere det du føler når jeg skriver at faktorene over "ikke er så fryktelig fælt". Tenkte i de baner at dere har vært sammen en god stund, noe som gjerne er en indikator på at forholdet deres har mange gode kvaliteter. Om det er mye bra i forholdet deres, er det stor sjans for at de gode tingene veier opp for noen få dårlige.

Lenke til kommentar

De møttes, mest sannsynlig skjedde noe mer enn bare kyssing (uansett hva hun forteller deg, hun sniker ikke bak din rygg for å møte gutter bare for å chille som venner), så ja, helt klart var det utroskap. Er utroskap uansett om hun snakker sant om at det var kun kyssing. Drit i hvor ødelagt hun er, fortsetter hun å fortelle deg om det så avfei det som manipulerende bullshit, for det er nettopp det det er, for at du skal føle deg dårlig ovenfor henne og ta henne tilbake. 

Mitt tips er å gå videre. For mye drama for min del, spesielt hvis barn ikke er involvert. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Buffy

Jeg synes du begynner å bli skarpere i tonen.

Mer nådeløs.

Jeg liker det :)

 

TS

Hvis du virkelig synes synd på henne fordi hun angrer, så kan du jo godt være klar over at hun har det verst mens hun ennå tror hun kan få deg tilbake. Om du kutter henne ut vil hun ganske enkelt gå tilbake til den nye flammen, og glemme deg fortere enn noen av dere er forberedt på.

 

Hvis dette endrer ditt syn på henne, så kan du muligens få en god del ut av å ta henne tilbake.

 

Dersom du anser henne som mindre verdt nå enn tidligere, og dersom du kan få deg til å "se ned på" henne, så vil du ikke lenger føle deg såret. Jo minde hun betyr for deg, desto mindre innvirkning har hun på deg. Dermed kan du gå fra en svak posisjon som har gitt henne emosjonell makt over deg, til en sterk posisjon som har emosjonell makt over henne. Hvis du vil prøve å dominere noen emosjonelt, har du nå sjansen. Ikke vær slem. Men vær streng. Du vil føle deg bedre...

 

Men hvis du allerede er over 30 år, og forutsatt at du ikke synes du kan stole på henne lenger, vil jeg heller anbefale deg å droppe henne og finne deg ei dame som er verdt å ha med seg videre i livet. Tiden går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hei!

for 2 uker siden slo jeg opp med dama som jeg har vært sammen med i nesten 5 år. grunnen til bruddet var at hun hadde møtt en annen gutt bak min rygg. de har kun møttes 2 ganger, men snakket mye på snapchat. det eneste de skal ha gjort er å ha kysset, men jeg ble helt knust. får over ett år siden hadde hun kysset en annen gutt i fylla, men den gangen ga jeg henne en ny sjanse.

dama er helt ødelagt og sier hun vil gjøre hva som helst for å gjøre det godt igjen. jeg er fortsatt glad i henne og vil gjerne at det skal funke, men jeg føler meg også ganske sviktet. det gjør så vondt å se henne så lei seg og jeg skjønner at hun angrer.

er dette utroskap, eller er det bare jeg som overdriver hele saken? og skal jeg gi henne en ny sjanse?

 

Anonymous poster hash: b3a26...655

Nå vet jeg ikke hvordan forholdet deres har vært, men 5 år er bra. Jeg personlig hadde ikke gjort det slutt av noe kyssing.

Hun har mest sannsynlig vært ærlig siden hun sier det, men jeg vet ikke bakgrunnen til at hun har gjort det. Jeg ville snakket fullt ut og vært åpen og tolmodig. Kanskje hun føler en form for "bekreftelse" om at hun ser bra ut.

 

Men dette må du føle for selv. Lykke til!

Lenke til kommentar

 

Hei! 

for 2 uker siden slo jeg opp med dama som jeg har vært sammen med i nesten 5 år. grunnen til bruddet var at hun hadde møtt en annen gutt bak min rygg. de har kun møttes 2 ganger, men snakket mye på snapchat. det eneste de skal ha gjort er å ha kysset, men jeg ble helt knust. får over ett år siden hadde hun kysset en annen gutt i fylla, men den gangen ga jeg henne en ny sjanse. 

dama er helt ødelagt og sier hun vil gjøre hva som helst for å gjøre det godt igjen. jeg er fortsatt glad i henne og vil gjerne at det skal funke, men jeg føler meg også ganske sviktet. det gjør så vondt å se henne så lei seg og jeg skjønner at hun angrer.   

er dette utroskap, eller er det bare jeg som overdriver hele saken? og skal jeg gi henne en ny sjanse?  

 

Anonymous poster hash: b3a26...655

 

 

Det skulle du aldri gjort, og det bør du ikke gjøre nå heller. 

Lenke til kommentar

Man må jo tenke litt over hvor mye det kysset betydde for henne, og ikke bare deg...

Finnes jo skuespillere som har simulert sex og gjør mye mer en å bare kysse uten at det er utroskap...

 

Så lenge hun var den som tok det opp og var ærlig ville jeg kanskje gitt henne en ny mulighet...  Det er jo helt klart et slags tillitsbrudd, men så er det kanskje en manipulativ drittsekk som har lurt henne til det kysset også...

Lenke til kommentar

Utroskap er noe dritt, og du kommer sannsynligvis ikke til å klare å stole på henne i fremtiden. Det kommer til å gnage på deg, på forholdet, og hun kommer til å fortsette å være utro. Du kommer til å bli enda mer skuffet, hun manipulerer deg enda mer (gråter og er bekymret for å miste deg), og så blir bruddet til slutt enda jævligere enn det kunne blitt om du bare innså at det beste ville vært å gjøre det slutt den første gangen det skjedde. 

 

Lykke til! 

 

Hilsen en som også har falt for gråting og "du er den eneste jeg vil ha" / "det betydde ingen ting", men som skjønte det til slutt og har lært av det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...