Gå til innhold

Hodetelefon til trening med litt ekstra bass


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er ute etter hodetelefoner til bruk under trening, som gjør det morsomt å trene.

Har fått naboklager, siden jeg spiller høyt når jeg trener og elsker basstung musikk hehe.

Jeg har gode hodetelefoner, men jeg ønsker noe som trykker godt på basstung musikk, som rap, trance og elektronisk.

Selv om hodetelefonene jeg har spiller nydelig, synes jeg de blir for nøytral og kjedelig når jeg trener.

De bør være trådløse, og ha en del støydemping

Jeg har tenkt litt på Beats, men er usikker her. Det er mange modeller å velge mellom. De virker som Beats er veien å gå når man liker elektronisk, rap og populær musikk med litt mer trykk i bassen.

Det er greit om de tåler litt svette også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville vel egentlig utelukkende valgt B&O h9. Bruker de selv til trening i form av intensiv gå/jogge turer.

 

Det fine med h9 er at bassen trør skikkelig der det trengs, men samtidig er gjennomsiktig slik at alle detaljer slipper til. Bassen overdøver ingenting, men trøkker som sagt så til de grader der behovet melder seg.

 

Ellers har h9 det bredeste, mest detaljerte og romsligste lydbildet jeg har hørt i en trådløs hodetelefon. H9 står ikke tilbake for langt dyrere kablede alternativer i mine ører. Å få sånn lyd via bluetooth er rett og slett utrolig, og viser at den trådløse verdenen nærmer seg med stormskritt.

 

H9i er også et alternativ, men disse har en veldig aggressiv diskant som skjærer i ørene uten å bruke eq til å justere(hvertfall gjorde det det hos meg). De har også en smule mindre bass enn h9. I h9i har de basicly justert opp frekvensene for at det skal «låte bedre». Personlig syns jeg vanlig h9 har et ganske så perfekt lydbilde ut av eska.

Vanlig h9 har også litt svakere støydemping, men det har ikke plaget meg utendørs(er faktisk litt kjekt å vite hva som skjer, så man ikke får en buss i trynet).

 

Jeg ville valgt h9. Den trykker der den skal, og jeg har ikke kjedet meg når jeg har den på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...