Gå til innhold

Batteri på Macbook pro 13,3 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med Eplehjelp.no om du skal bytte batteriet - og å skygge unna jeg har ikke positive erfaringer med Eplehuset sitt "premium" verkstedet. Hos Eplehjelp kan du være tilstede når de bytter batteriet, og du kan også få en gratis sjekk av Macen din.

Lenke til kommentar

iFixit har guide for stort sett info om det meste når det kommer til det å bytte deler / fikse Apple sine produkter selv.

 

Guide for din maskin finner du her. (note, dobbel sjekk selv at det jeg har linket helt riktig). Men som du ser av den linken så markerer de det som vanskelig, så vær klar over at det kan ende opp med å gå galt. Spesielt om du ikke har noe erfaring med slikt arbeid tidligere.

Lenke til kommentar

Bor i nord, blir derfor vanskelig å bruke slike bedrifter.

 

Eplehjelp.no pleier å dra på norgesturne og du kan høre om de skal til et sted i nærheten av deg, evnt. så kan du også sende til dem. Evnt. om du er ute å reiser en del så kan jeg anbefale deg å dra innom en Apple Store i landet (gjerne sjekke først om de har batteritypen inne og om de kan gjøre det raskt). Jeg byttet mitt batteri i den største Apple butikken i Hong Kong, og det gikk superraskt (fikk den dagen etter, men hadde da sendt dem en e-post på forhånd ca. en uke før jeg dro). Prisen jeg betalte var kun kr. 970 for batteriet, og Mac-sjekk og batteribytte var inkludert i prisen. Om jeg ikke hadde dratt hadde jeg gjort det hos Eplehjelp.no og det ville kostet kr. 1.500-1.988 (kommer ann på modell og varierer nok fra år til år). Som nevnt så vil jeg holde meg langt unna Eplehuset sin service verksted (i Oslo).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...