Fixer'n Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Jeg lurer på om hvordan blader du kjøper, og hvilket synes du er best. Oh hvorfor? Jeg kjøper disse : Pc World, Hjemme Pc, og Pc Pro. Jeg synes Pc World er det beste, men det er en del feil opplysning av og til.
MrLee Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 kjøpte hjemmePC en stund, men fant ut at de skrev crap d.v.s. ingenting jeg ikke visste en mnd. før fra nettet... gikk så over til PCPro en stund, men fant ut at det var mye av den samme suppa... kjøper ingen blader/tidsskrifter idag...leser the inquirer, hw.no, anandtech, tomshardware, extreemetech, sukk itavisen, digi.no, nordichardware, programmer.no, barbara.no, itpro.no...
TLZ Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Kjeøper PCPro i ny og ne... Digger T3 og Stuff da, men det er vel ikke strengt tatt pc blad... (de har digg forsider da )
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Har ikke kjøpt meg pc blad siden eg fikk meg bredbånd. Eller pleide eg å kjøpe PC FORMAT.
Thlom Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 PC-World leser jeg på jobb, PC-Pro kjøper jeg, endel gode artikler. Ellers så kjøper jeg noen utenlandske linux magasiner og Linux magasinet.
Fallingwater Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Kjøpte "tekno" for mange år siden. Har ikke kjøpt datablad på lenge. Hva skal man med det når man har fastlinje?
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 LOL! Tekno kjøpte eg også. Husker at eg kjøpte både tekno og PC format hver helg og dro hjem og koste meg med demoer og greier.
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 the one and only : www.hardware.no kjøper aldri datablad,gidder ikke å bruke penger på det.
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Abonnerer på PcWorld. Hvis du er student, får du en viss rabatt på abonnenmentet, men det er fremdeles rimelig dyrt. Gode artikler, riktignok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå