Gå til innhold

XB1. Spillkjøp fra Store


RuneTh666

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er en del spill som er ganske mye billigere hvis du har Live Gold abonnement.

Er det noe krav som jeg ikke har fått med meg om hvor lenge etter spillkjøp Gold abonnementet må være aktiv eller kan jeg kjøpe en mnd med Gold for 59kr også kjøpe f.eks NHL18 till 299,50 (fullpris 599)?
Mister jeg funksjoner eller hele spillet hvis jeg stopper Gold etter en mnd.

Hva er egentlig fordelen med Gold abonnement bortsett fra enkelte billigere spill? Jeg kjøper 1-4 spill i året så å ha gold hele året for bare å få billigere spill lønner seg ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du kjøper en måned Gold i dag, så kan du også gå hit, og registrere spillene der som "dine". Det vil si, du får ihvertfall adgang til "Shadow Warrior" og "Zombie" med en gang. Og den 16.2. Kan du registrere "Assassin's Creed Chronicles: India" og "Crazy Taxi" også som "dine". Jeg setter "" rundt "dine" fordi jeg tror du må ha aktivt Gold abonnement for å fortsatt få ha tilgang til dem. Men jeg er ikke hundre prosent sikker. Rundt månedsskiftet annonseres så hvilke spill som kommer i mars, og så lenge Gold abonnementet ditt fremdeles er aktivt så vil du da også få tilgang til de nye spillene som "åpnes" for i månedsskiftet. Så det er på sett og vis 6 spill som kommer med på kjøpet bare den første måneden..

 

Spillet som du eventuelt kjøper på tilbud i Windows store, er ditt for evig og alltid. Så ja, du tjener inn 1 måned Gold bare der i ditt eksempel..

 

Edit:

 

Det finnes også rene abonnements tjenester som MS sin egen Game Pass, og EA sin EA Access.

 

Edit 2:

 

Jeg husket riktig: "På Xbox One kreves det et aktivt Gold-medlemskap for å spille bonusspillene du løser inn."

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...