Gå til innhold

Hvem vil ha Tom Reidar?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg har postet denne i rett kategori, men håper at en snill moderator flytter den hvis det er feil. :)

 

Siden jeg i dag har kommet i julestemning, tenkte jeg at jeg skulle være litt snill. :D

 

Fikk med Tomb Raider (eller Tom Reidar som jeg sier) Angel of Darkness med mitt PowerColor 9800 Pro kort. Jeg er ikke noen stor fan av disse spillene.

 

Derfor tenkte jeg at den som kommer på den beste grunnen for at akkurat du fortjener dette spillet ytrer det her. Jeg sponser porto (gratis på jobben). :-)

 

Så.... Sett i gang. Dere kan selv være med å bedømme hvem som har den beste og kanskje mest fantasifulle grunnen. Vi finner en vinner på mandag. Spillet er fremdeles i plastikken, altså uåpnet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at dama mi er gravid, så kommer hun nok til å vokse seg en del større i løpet av de neste månedene... Jeg kan forestille meg at det blir litt mindre av "you know what" etterhvert, så da kunne det kansje være fint om jeg benyttet anledningen til å glo på Laras bakpart i timesvis i stedet for å luske i pr0n mappa på HDen...Lettere å bortforklare seg om man blir tatt på fersken med Lara enn diverse jpg/divx ;)

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar
I og med at dama mi er gravid, så kommer hun nok til å vokse seg en del større i løpet av de neste månedene... Jeg kan forestille meg at det blir litt mindre av "you know what" etterhvert, så da kunne det kansje være fint om jeg benyttet anledningen til å glo på Laras bakpart i timesvis i stedet for å luske i pr0n mappa på HDen...Lettere å bortforklare seg om man blir tatt på fersken med Lara enn diverse jpg/divx ;)

Bwhaha...

 

 

Jeg stemmer på denne... :thumbup:

Lenke til kommentar
I og med at dama mi er gravid, så kommer hun nok til å vokse seg en del større i løpet av de neste månedene... Jeg kan forestille meg at det blir litt mindre av "you know what" etterhvert, så da kunne det kansje være fint om jeg benyttet anledningen til å glo på Laras bakpart i timesvis i stedet for å luske i pr0n mappa på HDen...Lettere å bortforklare seg om man blir tatt på fersken med Lara enn diverse jpg/divx ;)

Bwhaha...

 

 

Jeg stemmer på denne... :thumbup:

Det er hva man kaller en god begrunnelse. Hehe... Keep'em coming. :cool:

Lenke til kommentar
Før du donerer det bort så burde du tenke på i tilfelle kortet skulle gå til de evige hardware-marker så skal ALT sendes inn, inkludert spill (kostet med SOF2 og RTCW den regelen der)

 

Byttet selv et defekt 9800pro og sendte inn Sof2 og RTCW og fikk tilbake " Tom Reidar". :D Stor skuffelse!

Det går nok fint. Har allerede byttet vifte og klokket det som bare ******, så garantien kan jeg nok se langt etter. :D

Lenke til kommentar
I og med at dama mi er gravid, så kommer hun nok til å vokse seg en del større i løpet av de neste månedene... Jeg kan forestille meg at det blir litt mindre av "you know what" etterhvert, så da kunne det kansje være fint om jeg benyttet anledningen til å glo på Laras bakpart i timesvis i stedet for å luske i pr0n mappa på HDen...Lettere å bortforklare seg om man blir tatt på fersken med Lara enn diverse jpg/divx ;)

Vet av erfaring at når det blir lite av "det du vet" så er det tortur å kikke på en bakpart i timevis. samme med pr0n. Saltet av det du ikke kan få blir strødd i begjærets sår. :p

 

må ha det, bare må ha det! :scared:

Lenke til kommentar

Hmm....du er ikke tilfeldigvis Morten Plassen, Swaq? En musikk-kamerat av meg som også hadde en greie med det derre "Tom-Reidar"-opplegget. Trodde ikke det var spredt rundt landet... :ermm:

 

Hvertfall. Jeg fortjener så absolutt spillet rett og slett fordi jeg hater alle Tomb Raider-spill! Det hele starta for mange år siden da Lara først ankom markedet. Og dette var jo heite saker! Men akk. Jeg kjørte meg fast. Prøvde igjen og igjen, men kom ikke videre. Så jeg gav opp det første Tom Reidar-spillet. Men så kom det et nytt spill. Vonde, horrible minner dukket opp i kroppen. Samtidig kriblet det litt i magan etter å få se den velproposjonerte kroppen hennes igjen. Så jeg ga Lara en ny sjanse. Men hva skjer? Jeg står fast igjen! En eller annen gang eller hule jeg ikke kommer ut av. UÆÆ! OK, jeg gir meg sjøl prognosen Lara-noia. Siden har jeg kjøpt alle Lara-spilla, og ikke klart å runde noen av dem. :no:

 

Men for et par år siden kom jeg på noe nytt. Hvorfor ikke bare bruke Lara som terapi mot alle de fryktelige timene hun har servert meg? For i Tomb Raider-spillene ligger en glimrende mulighet til å gi unge frk. Croft skikkelig juling! Det er mange muligheter. Hun kan kastes mot fjellvegger via lianer, druknes, for ikke å snakke om spises opp av ekle apekatter. Dette er ikke bare perfekt terapi folkens, men også fantastisk moro! Hender faktisk ofte at jeg den dag i dag tar fram en av de gamle klassikerne kun for å daske litt på frk. Croft. Nå begynner jeg derimot å bli temmelig lei de samme sedvanlige metodene. Et nytt og friskt tilskudd til tortur-kammeret mitt hadde ikke vært å forakte.

 

Send spillet til meg, så blir det faktisk brukt til noe nyttig! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...