Markedsfundamentalisten Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 Hei kjære juridisk kompetente folk! Etter å ha sett på TV-programmet Treehouse Masters, fikk jeg lyst til å bygge noen slike tretopp-hytter. Kan man bygge slikt noe uten tillatelse fra Staten (i en skog man selv eier)? Hvor stor hytte kan man i tilfelle bygge? Hvis det trengs tillatelse til å bygge: Gjelder Statens krav om fremkommelighet for funksjonshemmede også for tretopp-hytter? Hadde vært meget hyggelig hvis noen kunne hjelpe meg med dette.
Civilix Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 Du må nok sende en byggesøknad til kommunen for å bygge noe av den størrelse ja, krav til universell utforming er avhengig av sted og bruk, dette vil kommunen kunne svare på sammen med byggesøknaden. 2
Jarmo Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 https://www.porten.no/artiklar/dei-vil-lokke-turistar-med-spektakulaere-tretopphytter/397983 1
Markedsfundamentalisten Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Skrevet 24. januar 2018 (endret) Takker & bukker. Da må jeg nok drite i den hytta. Jeg hater byråkrati... Endret 24. januar 2018 av Markedsfundamentalisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå