Gå til innhold

Se opp for koffertene som forfølger deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen har laget en R2D2-variant av koffertene ved å kjøpe lisens fra Disney enda? Dere bør finne en R2D2 på den messen, ellers vil jeg si at det er sløvt der.  :)

 

Ikke helt i mål, da den ikke er selvkjørende:

 

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe på at denne blir bannlyst fra flyplasser av sikkerhetsgrunner:

 

- potensial for fjernstyrt (modifisert selvsagt) bombe. Installer noen skjulte kameraer og man kan late som man følger en bestemt passasjer, for så å fyre av bomben på et sted der den vil gjøre mest skade

- den trenger et relativt stort oppladbart batteri, og i det siste har det vært press på å forby innsjekket baggasje med USB-nødladere, fordi man er redde for eksplosjoner/brann a.la Note 7. Da den har enda større batteri enn en vanlig nødlader, vil skadeomfanget bli mye større hvis den først eksploderer. I tillegg blir innsjekket bagasje påført kraftige støt og slag ved transport, som kan øke faren for at batteriet blir skadet, og dermed eksploderer.

 

TLDR; jeg ville ikke investert penger i dette selskapet :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da den har enda større batteri enn en vanlig nødlader, vil skadeomfanget bli mye større hvis den først eksploderer. I tillegg blir innsjekket bagasje påført kraftige støt og slag ved transport, som kan øke faren for at batteriet blir skadet, og dermed eksploderer.

 

TLDR; jeg ville ikke investert penger i dette selskapet :)

 

Blir, er helt på kornet.

 

Når man vet at dustemikler som jobber med flybaggasje med viten og vilje driver hærverk/vandalisme med kofferter for moroskyld, så er det ikke kun de normale skademulighetene, men et ekstra potensiale på enkelte flyplass-arbeidsplasser for denne type batteriskade (i en slik koffert).

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...