Gå til innhold

Mobilene som kommer med nye Snapdragon 845 er trolig avslørt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro om det kommer en eneste topp modell til neste år med ustkitftbar batteri og sd kortleser? Bryr meg egentlig ikke mye om hvordan den ser ut eller om den har nfc.

• Liker 1
Skrevet

Tro om det kommer en eneste topp modell til neste år med ustkitftbar batteri og sd kortleser? Bryr meg egentlig ikke mye om hvordan den ser ut eller om den har nfc.

Kommer til å holde på min LG G4 som har både utskiftbart batteri og SD-kortplass til det kommer en ny toppmodell som har det samme. Jeg har det ikke travelt. Kan godt vente noen år til på det. 0 behov for ny mobil da den funker helt perfekt enda.

Skrevet

Så den er kraftigere, men er den billigere, eller vil den være med på å løfte prisen på toppmodellene enda et steg? Men de som stadig kjøper ny modell til 7000-8000 kr bryr seg vel ikke om neste generasjon koster en tusenlapp mer.

Skrevet (endret)

Kommer til å holde på min LG G4 som har både utskiftbart batteri og SD-kortplass til det kommer en ny toppmodell som har det samme.

SD kortet vedvarer nok hos LG, men utskiftbar batteri? er jo blitt et must at en toppmodell skal være vanntett :)

Men er enig i tanken

Endret av leifeinar
Skrevet

Vil ikke overraske meg om min nye PC om et års tid ellers så blir med denne brikka i stedet for Intel/AMD. Batteritiden på bærbar PC er veldig for meg. Spillegeskapene for meg dreier seg om datakraft nok til å spille kabalen.

• Opprett ny...