Gå til innhold

Får ikke logget inn


Anbefalte innlegg

For en stund siden registrerte jeg meg på home.no for å få meg en gratis hjemmeside. Når jeg i IE skriver inn ftp-adressen min(ftp://dittbrukernavn@ftp.home.no), kommer det opp et vindu som ber meg logge inn med passordet mitt. Men etter å ha tastet det inn og trykket <Pålogging>, skjer det ingenting, akkurat som om passordet ikke stemmer (noen det _gjør_).

 

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan ha en mengde årsaker:

 

> Kanskje kontoen din ikke var blitt aktivert, men det er vel mindre sannsynlig siden du registrerte for en stund siden

> Kontoen kan ha blitt slettet

> Kanskje du har kommt borti CAPS LOCK. Alle passord på home.no er CaSe SeNsItIvE

> home.no-serveren var "nede" akkurat når du prøvde å logge inn

 

En av disse kan være årsaken.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Jeg prøvde å gå inn på ftp.home.no for å skrive inn brukernavn og passord, men det gikk ikke. Jeg leste en post der det sto at man måtte betale 20 kr. (tror jeg) for å aktivere, men dette har ikke jeg hørt noe om. Hvordan gjør man det?

Det er isåfall for start.no...

 

De har websider som begynner på home.no.net. Skill mellom home.no og home.no.net! :devil:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Jeg har et litt lignende problem:

Jeg får logga inn på www.home.no, men når jeg skal logge inn på ftp (med samme brukernavn og passord selfølgelig, sant?) så går det ikke!

Forslag?

Har du prøvd det som er nevnt tidligere i tråden her da..?

 

(OT: Hvordan i alle verdens land og dager klarte du å finne denne tråden? :blink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...