Gå til innhold

SX1 og N6600 hvem er best?


magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At 6600 er laget av Nokia burde være grunn nok til å velge SX1..

Så merke går altså foran kvalitet/funksjonalitet?

Merke i dette tilfellet sier jo ALT om kvalitet. Nokia er jo kjent for å være alt annet enn kvalitet... Funksjonalitet kan jeg ikke utale meg om da jeg ikke har prøvd de...

Lenke til kommentar
At 6600 er laget av Nokia burde være grunn nok til å velge SX1.. 6600 har kun mono lyd, talentløst av Nokia. SX1 har både mp3 og radio i stereo. 6600 har ikke radio. SX1 er mindre og lettere. Valget burde da være rimelig enkelt.

BUHUU! 6600 har ikke stereo. Jeg tror nesten jeg dør på meg fordi den ikke har stereo. Og BUHUU! Jeg tror nesten jeg dør igjen fordi 6600 ikke har radio.

 

Herregud... :ermm:

Lenke til kommentar
Siemes har aldri klart å komme med en bombe-telefon før.

Siemens lå på topp med SL45 i et par år da, er fremdeles få telefoner som matcher den (MP3 og MMC). Kult-mobil :)

 

Mange som fortsatt holder på sin SL45 fordi det foreløpig ikke har vært noe bra alternativ til den. SX1 gjør heldigvis slutt på det :)

Lenke til kommentar
Siemes har aldri klart å komme med en bombe-telefon før.

Siemens lå på topp med SL45 i et par år da, er fremdeles få telefoner som matcher den (MP3 og MMC). Kult-mobil :)

 

Mange som fortsatt holder på sin SL45 fordi det foreløpig ikke har vært noe bra alternativ til den. SX1 gjør heldigvis slutt på det :)

SX1 er vel det man kan kalle en verdig oppfølger!

 

SL45 er jo en (liten) telefon med et sinnsykt design og en meget god funksjonsliste!

Lenke til kommentar
SL45 er jo en (liten) telefon

Og SX1 er akkurat samme størrelse som SL45, bare noen millimeter bredere :)

hmm.. sikker?

 

Volume

 

69 cm³

står det på my-siemens.com om SL458(i)

 

om SX1 står dette:

 

Volume

 

110 ccm

 

 

??

 

Tar my-siemens.com feil? alle steder jeg har lest sier sx1 sitt volum er 99 ccm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...