Gå til innhold

Hvilken bank er enklest å få lån i?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har hatt betalingsanmerkninger grunnet noe min eks gjorde bak ryggen min

 

Hvordan er det mulig å gå bak ryggen din?

Trodde du selv måtte godkjenne all kreditt som blir tatt opp? Dersom h*n har tatt opp kreditt i ditt navn uten din godkjenning er det dokumentforfalskning og bedrag og burde anmeldes!

 

Jeg ville anmeldt forholdet, og henvist til denne saken dersom banken spør. Hvis ikke høres det bare ut som en dårlig borforklaring for at du ikke greide å gjøre opp for deg i tide...

 

Det er faktisk ganske lett når man ikke har noe valg og må gi ubegrenset tilgang til bankkort og bankkonto, samt bor under samme tak slik at det er mulig å finne innloggingsinfo og passord på PC. Lett å være etterpåklok, men jeg oppdaget det sent og var for sliten fysisk og psykisk grunnet hard sykdom til å orke å tenke på anmeldelse.

 

Ts

 

Anonymous poster hash: 823ed...f4b

 

 

Selv om man har gitt tillatelse til å bruke kortet, er det ikke det samme som at det er fritt fram for å gå bananas med pengene uten kortinnehavers viten og vilje. Og selv om du har passord liggende i huset, så er det fortsatt kriminelt å ta seg inn i en annens nettbank og forsyne seg av penger som ikke er rettmessig dine.

 

At du var syk og i en sårbar posisjon gjør ikke saken bedre. Jeg vil si at dette er grov økonomisk utnyttelse.

Ville absolutt anmeldt dette, det er fortsatt ikke forsent!

 

Selv om politiet eventuelt henlegger saken, og det ikke får konsekvenser for din eks, så vkil det fortsatt være gunstig å ha en faktisk anmeldelse å vise til i banken. Dette styrker din forklaring, og vil vise at du er blitt svindlet, fremfor å være en dårlig betaler...

Endret av gravypressure
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...