Gå til innhold

– YouTube skal ta opp kampen med Spotify

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan bruke Youtube på alle de enhetene også, helt gratis

Mulig det finnes en easyfix, men jeg kan ikke spille musikk på YouTube med mobilskjermen avslått. Er ikke alltid jeg er interessert i å se videoen.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg koble f.eks mobiltelefon #1 til et stereoanlegg med youtube appen aktiv, og så bruke mobiltelefon #2 med youtube app med samme konto aktiv og fjernstyre mobiltelefon #1 som fjernkontroll, slik at jeg kan bevege meg fritt i rommet med telefonen i lomma og bytte låter trådfritt, som man kan prikk likt med spotify?

Bytt ut telefon #1 med en tv med youtube app så kan jeg bekrefte at det funker ja.

Skrevet

Kan jeg koble f.eks mobiltelefon #1 til et stereoanlegg med youtube appen aktiv, og så bruke mobiltelefon #2 med youtube app med samme konto aktiv og fjernstyre mobiltelefon #1 som fjernkontroll, slik at jeg kan bevege meg fritt i rommet med telefonen i lomma og bytte låter trådfritt, som man kan prikk likt med spotify?

Bytt ut telefon #1 med en tv med youtube app så kan jeg bekrefte at det funker ja.

Da er ikke youtube noe for meg dessverre. Fordi nå er det ingen begrensninger i mitt bruk når det gjelder enheter. :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...