Gå til innhold

Utenlandske aktører prøvde å hacke NUPI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nå må ikke NUPI/PST føle seg så spesielle av den grunn.

 

Utlendinger forsøker å "hacke" alle, hele tiden. Kommer de inn vil de i etterkant evt. studere data og se om det er brukbart til noe.

 

På jobben har vi i snitt 20 innloggingsførsøk i minuttet, 80% fra kina. Vi har en IP blacklist, systemene har etthvert samlet over 220k adresser i den listen.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Sikkert russere.

 

Godt forsøk! Men nå har det seg slik da at de om har flest spioner i dette landet er Frankrike (av alle ting). Så jeg setter heller mine 2 cents på de i stedet..

Lenke til kommentar

 

Sikkert russere.

 

Godt forsøk! Men nå har det seg slik da at de om har flest spioner i dette landet er Frankrike (av alle ting). Så jeg setter heller mine 2 cents på de i stedet..

Du kjenner jo franskmenns svakhet for blondiner. Er det rart de er interessert i Norge hvor 2 blondiner styrer hele butikken? ;o)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå må ikke NUPI/PST føle seg så spesielle av den grunn.

 

Utlendinger forsøker å "hacke" alle, hele tiden. Kommer de inn vil de i etterkant evt. studere data og se om det er brukbart til noe.

 

På jobben har vi i snitt 20 innloggingsførsøk i minuttet, 80% fra kina. Vi har en IP blacklist, systemene har etthvert samlet over 220k adresser i den listen.

 

Dele listen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...