Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Xiaomi Mi Robot støvsuger - erfaringstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjena godtfolk.

Fikk en kineser på besøk, fikset det på under 1 minutt. Alt som måtte til, var å skru på GPS'en.....

Bare kjørt støvsugeren en omgang, men må si at dette er en sta, liten maskin. Har noen barstoler hvor de kurvede sokkelene virkelig ble inspiserte. Grei vinkel på maskina.

Og hvilken hjemlengsel den viste ved kontrakt av en litt høy dørterskel.

Kjempefornøyd.

Takk for all hjelp.

Endret av Zeropoint
Lenke til kommentar

Å kjøpe støvsuger til 6000 kr tenker eg neppe er verdt det da denne er såpass god som den er til en rimeligere penge.

Se tek sin siste test av støvsugere. 

Den klatrer i hvert fall over 1.5 cm høye lister. 

 

Det eg er mest imponert over er hvor nøyaktig den er, og kartleggingen av alle rom. 

 

Appen får kritikk, men eg ser ikkje helt hva som kunne vært bedre. 

 

Start appen-velg støvsugeren- der kan du velge start, pause, gå tilbake til docken , styrke på vacuum, kan se ruten den har tatt osv. 

 

Kan også lage snarvei på tlf din slik at du kommer direkte inn i støvsugeren og dermed slipper å gå via xiaomi appen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et tips er å gå handle via viatrumf.no, som tilbyr 10% trumf på all handel via lightninginthebox.com. Fungerte veldig bra her, samt at toll/moms-forsikringen også fungerte helt smertefritt når en ekstraregning fra DHL kom i postkassen. Fikk det tilbakebetalt på paypal innen et par dager. 

 

Er meget godt fornøyd med støvsugeren etter litt over en mnds bruk. Den er mye mer effektiv enn jeg hadde trodd og romscanningen er helt konge. Fint å få en "rapport" når den er ferdig når man sitter på jobb f.eks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...