Gunnar Fagerli Skrevet 14. november 2017 Skrevet 14. november 2017 Hvor er tulipanene? Godt komponert i kledelig s/h. Fint med arkivet og minnene i inneværet på Nordvestlandet. Jeg forsøker å holde litt liv i kommentarfeltet. Mvh Gunnar 1
sussss Skrevet 14. november 2017 Skrevet 14. november 2017 Super flot lys i fotoet her...god beskæring Hilsen Suss 1
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Forfatter Skrevet 15. november 2017 Hvor er tulipanene? Godt komponert i kledelig s/h. Fint med arkivet og minnene i inneværet på Nordvestlandet. Jeg forsøker å holde litt liv i kommentarfeltet. Mvh Gunnar Tulipanene var for en gangs skyld fraværende du. Det går jo an å ta bilder i dritvær også, men lysten til å fotografere forsvinner...i grunnen lysten til å gjøre noe som helst annet enn å fyre i peisen. Det er fint du kommenterer, så dør ikke siden helt ut
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Forfatter Skrevet 15. november 2017 Super flot lys i fotoet her...god beskæring Hilsen Suss Jeg gjorde meg litt flid med å rette opp linjer og beskjære, så jeg er glad du nevnte det. Tusen takk for kommentar! I dag blir en vindfull dag her hos oss
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Forfatter Skrevet 15. november 2017 Well done Helene Mvh Leif Thank u my lord!
Leif Olsson Skrevet 15. november 2017 Skrevet 15. november 2017 Well done Helene Mvh Leif Thank u my lord! U R Velcome Lord Leif
Anbefalte innlegg