Gå til innhold

ANNONSE: Ny HDR-TV? Dette er spillet du trenger


Anbefalte innlegg

Vi klager på mangel på innhold. Det finnes demoer med nesten like mye innhold (satt litt på spissen). Det er for det meste et online spill uten noe særlig til enspillerdel. Men er nok fordi jeg helst ville hatt et gran turismo spill, ikke et multiplayer racing spill. Skulle de absolutt ha kun online så hadde det vært litt friskere med noe sånn som forza horizon hvor du kan kjøre rundt. Antall biler er i seg selv ikke det verste, siden GT sport uansett ikke har en gran turismo modus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film.

 

Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. 

fanboy alert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...

Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film.

 

Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. 

fanboy alert?

 

Hvis du mener noen av påstandene er feil så oppfordrer jeg deg til å argumentere for hvorfor du mener det, så kan jeg forklare deg hvorfor du tar feil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...