Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

smc barricade og peer-to-peer


Anbefalte innlegg

I øyeblikket bruker jeg en smc barricade router til å koble meg på ADSL'en, men hvis jeg skal bruke f.eks. morpheus, så får jeg ikke engang opp søkeresultatene.

 

Er det noen måte å løse dette på når jeg er bak ruteren? Eller må jeg koble meg rett i ADSL-"modemet"?

 

bertie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...som det ble nevnt tidligere her, så har Morpheus hatt visse problemer, de har vært under DoS attack, pluss at nettverket de ligger på har blidt oppgradert raskere enn det MusicCity fikk beskjed om, dermed er det ingen som kan laste ned noe fra Morpheus(?) Hvis man får lastet ned noe så er man heldig, det beste er nok å vente til Versjon 2.0 kommer....om 3 uker til(?), dette kan jeg ikke bekrefte. Kazaa ser ut til å ta innpå Morpheus, i og med at Morpheus ikke klarer å tilfreds stille "kundene".

 

Anyway, dette var litt off-threads *sorry* måtte få det ut :wink:

 

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

prøvde winmx, og det fungerte... uten DMZ på. Var nok uheldig med tidspunktet når jeg skulle prøve morpheus...

 

takker for alle tips.

 

btw. er det noen som vet om noen GOD dokumentasjon på SMC-barricade'n, for den som ligger på hjemmesiden er ikke akkurat utfyllende...

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...