Gå til innhold

DNB-Spare App


sandy91

Anbefalte innlegg

Hei, 

Hvilke tanker og meninger har dere om DNB sin Spare App/ hvilke funksjoner burde vært bedre og hvordan forholder du deg til dette? 
Hva tenker du generelt om hvordan DNB når nye kunder gjennom en sånn app og hvilke fordeler får du ved å ha spare-appen? Gir det deg noe verdi? 
Andre tanker om spare-appen? 

Besøk gjerne gruppen her https://www.facebook.com/groups/367274443702711/ og legg gjerne igjen en kommentar om du har muligheten :) 

(Dette er i forbindelse med en gruppeeksamen vi har på skolen og deres svar vil hjelpe oss stort!)

Håper på svar, og setter stor pris på tilbakemeldinger! :)

Endret av sandy91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en grei app hvis du har veldig spesifikke mål, men for meg som bare sparer "så mye som mulig" hver måned, blir det litt ett fett. Du kan jo for eksempel velge at du vil ha en bolig til 3,2 millioner, også gir den deg forslag til hvor mye du må spare hver måned osv, men boligprisene varierer, og er jo ikke sikkert du finner noe til akkurat denne prisen.

 

Den er dog fin til fondssparing og aksjesparing da den gir deg enkel og rask oversikt, samt muligheter til å handle.

 

Personlig har den ikke gitt meg så mye, men det er jo en gratis app, og virker til å være veldig bra utviklet. 

 

EDIT:

Tror dog det kan være en flott app for de som trenger litt "sparemotivasjon" da det alltid er lettere å følge spesifikke mål når du i tillegg kan se progresjonen.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en grei app hvis du har veldig spesifikke mål, men for meg som bare sparer "så mye som mulig" hver måned, blir det litt ett fett. Du kan jo for eksempel velge at du vil ha en bolig til 3,2 millioner, også gir den deg forslag til hvor mye du må spare hver måned osv, men boligprisene varierer, og er jo ikke sikkert du finner noe til akkurat denne prisen.

 

Den er dog fin til fondssparing og aksjesparing da den gir deg enkel og rask oversikt, samt muligheter til å handle.

 

Personlig har den ikke gitt meg så mye, men det er jo en gratis app, og virker til å være veldig bra utviklet. 

 

EDIT:

Tror dog det kan være en flott app for de som trenger litt "sparemotivasjon" da det alltid er lettere å følge spesifikke mål når du i tillegg kan se progresjonen.

Tuuusen takk for svar! :) :)

Lenke til kommentar

Hovedgrunnen til at jeg som DNB-kunde ikke bruker SPARE er fordi DNB har elendige sparekontoer, de har jeg derfor i andre banker og dermed blir ikke SPARE veldig aktuelt. 

 

Burde egentlig bare byttet bank når jeg tenker meg om..

Er i samme båt. Har boliglån hos DNB, men sparepengene har jeg hos Komplett. Fond og aksjer er hos Skandiabanken. Komplett gir 1,95% rente, og fondsoversikten til Skandiabanken er god. Mange fond har de også. 

Så jeg blåser i sparemulighetene til DNB så lenge de ikke gidder å gi skikkelig rente på pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...