Gå til innhold

Enspillerkampanjen til Star Citizen kommer sannsynligvis ikke i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje umulig at vi ser kapittel 1 i 2018. Kommer egentlig litt ann på hvilke tech som trengs av de som ikkje e ferdig. F.eks: jump points. Og vi har ikkje sett eller hørt en dritt om sq42 på ett år så eg håper de e lengre enn vi tror.

 

Men uansett dette e litt bære eller briste for meg. De kjører all in på dette og eg vil ikkje ha noe mindre en CR sin visjon. Og det får ta den tiden det trenger

Lenke til kommentar

Timeplanen for CitizenCon er oppdatert: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/citcon-featured-content/16174-CitizenCon-2947-Details

 

Her er et kort sammendrag fra fredagens RSI nyhetsbrev:

 

763QhV8.jpg

 

 

For dere som har tenkt å dra til Frankfurt, har en lokal kjentmann skrevet en fin guide: https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/77z4g5/citizencon_2017_survival_guide/

 

Ellers vil det bli et nytt konseptsalg av Consolidated Outlands Pioneer, et digert skip beregnet for bosettere/basebyggere, til $850: https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/spaceship-prices

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Flere som kunne tenke seg å være med på BarCitizen på House of Nerds i Oslo? Det er neste fredag. Live stream fra CitizenCon Frankfurt. 18års grense siden det er ølsalg da. Åpent for alle. Om man har spillpakke eller bare er nysgjerrig. :) Da kan man få et innblikk i hvor de er og hvordan teknologien blir.

Jeg kan godt ta en tur. Har ikke vært på House of Nerds før så er nysgjerrig på stedet. Jeg har spillet men har ikke spilt noe særlig av det som er sluppet til nå. Bare vært inne å kikket litt når det kommer nye oppdateringer. Jeg er vel strengt tatt mest opptatt av at spillet skal komme til VR. Å spille spillet flatt er ikke så veldig interessant etter at jeg ble hekta på VR. Men det er interessant å følge med :)

 

Når på dagen starter eventet?

Lenke til kommentar

De er dessverre for grådige. Har fulgt utviklingen tett og det vises tydelig at de er desperate etter penger.

 

De skulle i utgangspunktet kun selge skip som også kunne kjøpes for in-game currency, men har i det siste lansert "limited edition" skip til den nette sum av nesten 8000,-kr , skip som ikke vil kunne anskaffes på noen annen måte, med andre ord så har de gapt over litt mer enn de burde og begynner å skrape bunnen av det som folk trodde var en uendelig stor kiste

Lenke til kommentar

De er dessverre for grådige. Har fulgt utviklingen tett og det vises tydelig at de er desperate etter penger.

 

De skulle i utgangspunktet kun selge skip som også kunne kjøpes for in-game currency, men har i det siste lansert "limited edition" skip til den nette sum av nesten 8000,-kr , skip som ikke vil kunne anskaffes på noen annen måte, med andre ord så har de gapt over litt mer enn de burde og begynner å skrape bunnen av det som folk trodde var en uendelig stor kiste

 

Vil bare rette på noe du sier her. Skipet du snakker om, antar jeg er Pioneer skipet.. CIG har IKKE sagt at det ikke er mulig å kjøpe in-game med in-game penger.

 

Det vil bli solgt i et begrenset antall, men de har IKKE sagt hva dette antallet er. Begrunnelsen for det, har de heller ikke sagt. Vi får nok svar på slike spm på fredag ;)

 

De har ALDRI sagt at et skip vil være umulig å skaffe seg "gratis" med in-game penger når spillet blir lansert. Og skulle det bli det, ville det gått imot alt de har lovet oss. Og det tror jeg er veldig veldig lite sannsynelig når vi har kommet så langt.

 

Det man i hvert fall kjøper nå er førstehånds tilgang til skipet, når det er klart. Og LTI (LifeTimeInsurance), slik forsikring kan kjøpes in-game, men da med in-game penger. Og at man støtter spillet de lager.

 

Det må nevnes at slike store skip, krever flere spillere og ikke er noe ettmannsskip og derfor mer rettet mot større organisasjoner eller vennegjenger som kan dele den ekte og virtuelle kostnaden mellom seg.

 

Sånn.. det var det jeg ville si :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som har så mye som en halv hjerne har noen tro på at dette prosjektet noengang vil bli ferdig.

 

Alle som har så mye som en halv hjerne skjønner at folk med mindre enn det ikke er spesielt troverdige i sine logiske analyser.

 

Er tidenes ponzi-scheme dette.

 

LOL! Du bruker uttrykk du har lest andre steder, uten å vite hva det betyr.

Men du må gjerne utrede for oss hva et ponzi-scheme er og hvordan Star Citizen passer den beskrivelsen.

Lenke til kommentar

De er dessverre for grådige. Har fulgt utviklingen tett og det vises tydelig at de er desperate etter penger.

 

De skulle i utgangspunktet kun selge skip som også kunne kjøpes for in-game currency, men har i det siste lansert "limited edition" skip til den nette sum av nesten 8000,-kr , skip som ikke vil kunne anskaffes på noen annen måte, med andre ord så har de gapt over litt mer enn de burde og begynner å skrape bunnen av det som folk trodde var en uendelig stor kiste

 

Jeg får visst et skip med Intel Optane 900p jeg bestillte  :wee:

 

Sabre Raven Ship 

 

https://www.intel.com/content/www/us/en/solid-state-drives/optane-ssd-900p-brief.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...