nor50 Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Skrevet 12. oktober 2017 Nei. Kun utstyr levert av Get. TEORETISK eller i virkeligheten...? TEORETISK går det ikke på CD eller Viasat heller, men det gjør det...
Hårek Skrevet 13. oktober 2017 Skrevet 13. oktober 2017 Forskjellen er at noen nøyer seg med et smartkort som har krypteringsnøkkel. Da kan kortet flyttes mellom tunere, det fungerer like bra. Men andre (som Get) bruker i tillegg en nøkkel som sitter i tuneren / CAM. Da kan man ikke flytte kortet til en annen boks (uten å gi beskjed til leverandør). Problemet blir da å få en Linux tuner til å emulere en Get tuner, med samme IRD Serial Number. Om det er teoretisk mulig vet jeg ikke, men problemet er å få det til i praksis. Du får i alle fall ingen hjelp fra Get til å finne ut av det.
mobile999 Skrevet 13. oktober 2017 Skrevet 13. oktober 2017 Går det an å bruke VU+ Solo 4K på Get? Teoretisk mener jeg det skal være mulig.
MegaMann2 Skrevet 13. oktober 2017 Skrevet 13. oktober 2017 Det er fult mulig også på get. Parringen som Hårek sikter til er mulig å simulere.
nor50 Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter Skrevet 13. oktober 2017 Forskjellen er at noen nøyer seg med et smartkort som har krypteringsnøkkel. Da kan kortet flyttes mellom tunere, det fungerer like bra. Men andre (som Get) bruker i tillegg en nøkkel som sitter i tuneren / CAM. Da kan man ikke flytte kortet til en annen boks (uten å gi beskjed til leverandør). Problemet blir da å få en Linux tuner til å emulere en Get tuner, med samme IRD Serial Number. Om det er teoretisk mulig vet jeg ikke, men problemet er å få det til i praksis. Du får i alle fall ingen hjelp fra Get til å finne ut av det. Det får man ikke av CD eller Viasat, men det går allikevel...
Hårek Skrevet 13. oktober 2017 Skrevet 13. oktober 2017 Ja, som det står i det du siterer, det er ikke noe problem hvis det bare brukes smartkort. Har selv hatt VU+ med CD parabol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå