Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Halsbetennelse ved oral sex


Anbefalte innlegg

Denne kunne gjerne vært i helse-delen, men kanskje noen kjenner seg igjen lettere her..

 

Uansett, er en ung mann som ikke er den mest seksuelt aktive, men merker meg et pattern: Enkelte ganger får jeg sakte men sikkert halsbetennelse (hovne mandler, hoste, lite matlyst 1-2 uker) etter at jeg gir oral hos kvinne. Har forøvrig sjekket meg ved slike tilfeller for seksuelt overførbare sykdommer og har alltid vært negativ, som nå nylig. Finner ikke så mange tråder rundt emnet så tenkte jeg ville spørre her hvis noen har opplevd det samme? 

Ja det er alltid en sjangs for at man har plukket opp noe basselusker i lufta som når man normalt blir forkjølet eller får halsbetennelse, men for min del føler jeg at det må være relatert oral. Er det andre kjente årsaker som kan skape slik irritasjon, evt om jeg har en slags overfølsomhet i hals/mandler. 

 



Anonymous poster hash: ca599...dbb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt så kan det være at du får i deg bakterier som halsen din ikke er vant til, og dermed reagerer kroppen som om du har fått en infeksjon. 

Men har det vært null faresignal med de musi du har fått "infeksjon" av? Dårlig lukt etc? 

Det er jo mulig du har hatt uflaks og bare vært bortpå en streak med dårlig mus. 

Endret av Stikksag
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...