Gå til innhold

Den åpne Star Wars Battlefront II-betaen forlenges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke kom å si at EA og Dice sliter med penga a. Det blir bare for dumt, det er tydelig at du er helt tom for argumenter her nå

 

Dette er en måte å tjene MER penger, ikke å «kanskje gå i overskudd»

Jaha, da bør de vel bare produserer ett spill hvert tredje år da, og ikke gjøre noe i mellomtiden.

 

 

EA er en pengemaskin uten sidestykke. Dette er direkte en markedsstrategi, ikke for å gi spillerne noen form for "gulrot". Hvis du tror at EA/Dice gjør deg(oss) en "tjeneste" ved å implementere micro-transactions der de subsidierer nye spill, så må jeg dessverre informere deg om at du er en smule naiv. 

Lenke til kommentar

 

Dessuten, om 2 personer med helt lik skill møtes, en med alle kortene i betaen, og en uten, så har ikke han med dem noen fordel.

Hahahahaha. Er det mulig. Det går ikke an å diskutere med deg. Det er som om du sier at 2+2=5 men baserer deg oå

2 personer med samme skill vil treffe like mange ganger, ettersom ingen kort gir deg mere liv eller gjør at du skader mere så ville de ende uavgjort.

Om du ikke forstår dette så er jeg faktisk glad du ikke kommer til å spille spillet.

Lenke til kommentar

2 personer med samme skill vil treffe like mange ganger, ettersom ingen kort gir deg mere liv eller gjør at du skader mere så ville de ende uavgjort.

Om du ikke forstår dette så er jeg faktisk glad du ikke kommer til å spille spillet.

 

Her har du bevis på at du er helt i svime og jeg faktisk lurer på om du bare er tidenes kjedeligste troll. Det er nettopp å gjøre mer skade som star cards gjør. Flere av de øker rate-of-fire og andre gir kortere cool-down. Begge disse gjør at du kan gjøre mer skade per sekund. Altså mer skade enn motstanderen. Andre kort gir deg mer helse (spesielt på kjøretøy, men også slike kort til diverse figurer). 

 

Det er en grunn til at du er den eneste som påstår det du påstår, fordi det er 100% helt og holdent feil og er lett å se bare ved å kikke litt på hvilke star cards som er der.

 

Og at de skriver "kortene er kun laget for betaen" er også bare et just-in-case utsagn for å si at det kan endre seg. Hvorfor skulle de legge så mye energi i kortene bare for at de skal endres på? Skjer ikke. Små justeringer kan gjøres, men hovednytten til kortene blir å være det samme.

 

Se på crate-videoer på YouTube og se hva de unlocker og si meg at ingen av de gir en fordel mot noen som ikke har kort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

2 personer med samme skill vil treffe like mange ganger, ettersom ingen kort gir deg mere liv eller gjør at du skader mere så ville de ende uavgjort.Om du ikke forstår dette så er jeg faktisk glad du ikke kommer til å spille spillet.

 

Her har du bevis på at du er helt i svime og jeg faktisk lurer på om du bare er tidenes kjedeligste troll. Det er nettopp å gjøre mer skade som star cards gjør. Flere av de øker rate-of-fire og andre gir kortere cool-down. Begge disse gjør at du kan gjøre mer skade per sekund. Altså mer skade enn motstanderen. Andre kort gir deg mer helse (spesielt på kjøretøy, men også slike kort til diverse figurer). 

 

Det er en grunn til at du er den eneste som påstår det du påstår, fordi det er 100% helt og holdent feil og er lett å se bare ved å kikke litt på hvilke star cards som er der.

 

Og at de skriver "kortene er kun laget for betaen" er også bare et just-in-case utsagn for å si at det kan endre seg. Hvorfor skulle de legge så mye energi i kortene bare for at de skal endres på? Skjer ikke. Små justeringer kan gjøres, men hovednytten til kortene blir å være det samme.

 

Se på crate-videoer på YouTube og se hva de unlocker og si meg at ingen av de gir en fordel mot noen som ikke har kort. 

Rate of fire gjelder på et skip, det fører til at våpenet går tom for skudd fortere, noe som gjør at du ikke kan drepe motstanderen noe raskere.

 

Ingen cooldown abillity gjør at du kan skade mer, så å få tilgang til dem tidligere gir ikke en fordel.

 

Det er et kort som gir mere liv. Dette til et bombefly som ikke går til angrep på andre spillere...

 

Kortene er ikke kun laget for betaen, aldri påstått dette. Men eskene var det. Det stod med stor skrift i betaen.

 

Ser klart og tydelig utifra kommentaren din at du ikke har spilt betaen.

Jeg spilte den, klarte å få alle kortene i løpet av to dager. Ca 3 timer spilling hver dag.

Ingen gav fordeler mot andre spillere.

Det eneste de gjorde var å gjøre spillet raskere.

Lenke til kommentar

Rate of fire gjelder på et skip, det fører til at våpenet går tom for skudd fortere, noe som gjør at du ikke kan drepe motstanderen noe raskere.

Ingen cooldown abillity gjør at du kan skade mer, så å få tilgang til dem tidligere gir ikke en fordel.

 

Det er et kort som gir mere liv. Dette til et bombefly som ikke går til angrep på andre spillere...

 

Kortene er ikke kun laget for betaen, aldri påstått dette. Men eskene var det. Det stod med stor skrift i betaen.

 

Ser klart og tydelig utifra kommentaren din at du ikke har spilt betaen.

Jeg spilte den, klarte å få alle kortene i løpet av to dager. Ca 3 timer spilling hver dag.

Ingen gav fordeler mot andre spillere.

Det eneste de gjorde var å gjøre spillet raskere.

 

Har spilt ca 10-15 kamper av betaen (nok for meg), så den påstanden om at jeg ikke har spilt må du lengre ut på landet med. Forstår ikke hvorfor du prøver å ignorere at måten de har gjort det med kort/crates/mikrotransaksjoner er dårlig. Spillet i seg selv er fortsatt bra, og man kan fint digge det, men man trenger ikke å lure seg selv helt. Du kan fint innrømme at de har gjort det på en dårlig måte uten å føle deg dum.

 

Folk liker Call of Duty selv om det også er blitt en gambling-simulator.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Rate of fire gjelder på et skip, det fører til at våpenet går tom for skudd fortere, noe som gjør at du ikke kan drepe motstanderen noe raskere.

Ingen cooldown abillity gjør at du kan skade mer, så å få tilgang til dem tidligere gir ikke en fordel.

 

Det er et kort som gir mere liv. Dette til et bombefly som ikke går til angrep på andre spillere...

 

Kortene er ikke kun laget for betaen, aldri påstått dette. Men eskene var det. Det stod med stor skrift i betaen.

 

Ser klart og tydelig utifra kommentaren din at du ikke har spilt betaen.

Jeg spilte den, klarte å få alle kortene i løpet av to dager. Ca 3 timer spilling hver dag.

Ingen gav fordeler mot andre spillere.

Det eneste de gjorde var å gjøre spillet raskere.

 

Har spilt ca 10-15 kamper av betaen (nok for meg), så den påstanden om at jeg ikke har spilt må du lengre ut på landet med. Forstår ikke hvorfor du prøver å ignorere at måten de har gjort det med kort/crates/mikrotransaksjoner er dårlig. Spillet i seg selv er fortsatt bra, og man kan fint digge det, men man trenger ikke å lure seg selv helt. Du kan fint innrømme at de har gjort det på en dårlig måte uten å føle deg dum.

 

Folk liker Call of Duty selv om det også er blitt en gambling-simulator.

Det et fint å se at du innrømmer å ha spilt langt mindre enn man skulle trenge for å danne en mening rundt kortene.

Lenke til kommentar

 

Det et fint å se at du innrømmer å ha spilt langt mindre enn man skulle trenge for å danne en mening rundt kortene.

Så ifølge O store guru Lars Isaksen så er ikke å spille mange kamper samt lese om spillet fra andre er ikke godt nok? Sure thing.

Mange kamper? 10 stykk ville være rundt to timer med spilling. Det er ikke mye i det heletatt.

Og som vi allerede kan se så er det veldig få andre som har peiling.

Lenke til kommentar

 

 

Det et fint å se at du innrømmer å ha spilt langt mindre enn man skulle trenge for å danne en mening rundt kortene.

Så ifølge O store guru Lars Isaksen så er ikke å spille mange kamper samt lese om spillet fra andre er ikke godt nok? Sure thing.

Mange kamper? 10 stykk ville være rundt to timer med spilling. Det er ikke mye i det heletatt.

Og som vi allerede kan se så er det veldig få andre som har peiling.

 

Det er vel bare en her som ikke har peiling, å det er du.

 

Flere store Youtubere har stilt spørsmål rundt om Battlefront 2 er Pay 2 Win eller ikke, å samtlige har kommet frem til at det faktisk er Pay 2 Win. Finner det litt rart visst alle de skulle ta feil.

 

Link gjerne en video eller en sak som sier det motsatte.

Endret av TheKims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det et fint å se at du innrømmer å ha spilt langt mindre enn man skulle trenge for å danne en mening rundt kortene.

Så ifølge O store guru Lars Isaksen så er ikke å spille mange kamper samt lese om spillet fra andre er ikke godt nok? Sure thing.
Mange kamper? 10 stykk ville være rundt to timer med spilling. Det er ikke mye i det heletatt.

Og som vi allerede kan se så er det veldig få andre som har peiling.

 

Det er vel bare en her som ikke har peiling, å det er du.

 

Flere store Youtubere har stilt spørsmål rundt om Battlefront 2 er Pay 2 Win eller ikke, å samtlige har kommet frem til at det faktisk er Pay 2 Win. Finner det litt rart visst alle de skulle ta feil.

 

Link gjerne en video eller en sak som sier det motsatte.

https://www.ea.com/games/starwars/battlefront/battlefront-2/news/thank-you-beta?utm_campaign=swbf2_hd_ww_ic_soco_twt_swbf2-101217-tw&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=38387&ts=1507836948920

Værsågod.

Lenke til kommentar

 

 

En ting er hva de sier og noe annet er hva de gjør. Systemet i betaen hadde vært dårlig å ha i fullversjonen. Nå har de fått veldig mye feedback der alle sier hvor mye de hatet det systemet og nå har EA muligheten til å fikse det. Det gjenstår å se om de faktisk gjør det.

 

Du legger det dog fram som fakta at det er fikset og at de ikke blir som betaen allerede før den meldingen der var lagt ut. Hvis vi og alle andre (foruten om deg) ikke laget et oppstyr rundt det dårlige systemet så hadde de beholdt det. De sier jo selv at de tar til seg feedbacken, altså det at alle mener at det var et problem. 

 

Og det verste er at du har sagt at systemet (slik det var i Betaen) ikke gir fordel til de som har star cards kontra de som ikke har. Det er der du har hatt 100% feil hele tiden.

 

 

Lenke til kommentar

Nå stod det allerede første minuttene av betaen at dette ikke var systemet som skulle være i fullversjonen.

Nå hadde også betaen et eget progression system utenom kortene.

Nå hadde Dice også gått ut og sagt at det skulle fungere annerledes i spillet før betaen kom ut.

 

Og kortene i betaen gav ikke fordeler til spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...