Gå til innhold

Flyktningpropaganda for skoleelever i Haugesund


nahoj

Anbefalte innlegg

Så de simulerer livet til de siste 5 prosentene. Vil heller høre på flyktningpropaganda enn avføringen fra Breivik sitt manifest. 

 

Her en klassisk "enten, eller" linje.

 

Man diskrediterer noe med en absurd sammenlikning om noe helt motsatt. Det blir som at jeg forsvarer mydnighetene i vestlige land med, "jeg vil heller ha disse fascistiske psykopatsvinene som styrer våre land, enn Adolf Hitler sitt NAZI Tyskland".

 

Helt irrelevant, og overhode ikke et forsvar for fascistiske psykopatsvin. Man sammenlikner det nest verste med det verste for å unngå å innrømme hvor ille det nest verste er. Ikke at det trenger å være nest verst, men...

 

Sier man i Norge idag hva som er galt med Norge, møter man tetthodede nasjonalister som forsvarer tilstandene med at "det er iallefall bedre enn Nord-Korea".. Ok? Er det eneste forsvar?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. 

 

Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna.

 

Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig.

 

 

Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30.

 

 

Ja, brukt opp alle verdens resurser på tull har vi, mens flere mennesker enn noensinne sulter ihjel og dør i krig. Jada, ikke i prosent, men totalt sett. Men bare fordi du sitter i landet som selger klodens resurser og tar overskuddet til seg selv, så er alt liksom helt greit? For hva? Slik at USA kan søle bort dette på innefektivt og meningsløst bruk for å fremskaffe mest mulig profitt i fantasipenger? Så forgifter vi luften, vannet og alt annet samtidig mens vi bare sitter å sier at konsekvensene nok ikke vil skje, derfor trenger vi ikke å gjøre noe, samtidig som disse potensielle konsekvensene har mulighet til å legge over halve jordkloden død.

 

Ikke er det mer enn 80 år siden heller, så har vi alikevel nye Hitler typer i verdens politikk som søker verdensdominanse og driver global krigføring, propaganda, overvåkning, kontrollerer befolkningen osv, mens tullinger jubler.

 

Om denne verden overlever 50 år til med dette vanstyret vil det være et stort mirakel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30.

 

Og alt vi må ofre er småting som vårt land, kultur og folk. Dette er jo århundrets deal!

 

 

Husk, vi trenger jo arbeidskraft :rofl:

 

Spesielt nå med økt automatisering og rekordhøy arbeidsledighet i Europa. Da er det viktig at vi bomber og ødelegger land slik at nye arbeidere kan flykte til oss, slik at de andre må betale mer (insentiv til å jobbe), og slik at vi kan låne enda mer penger før konkursen inntreffer.

Endret av zeebra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser på 2:20 i videoen hvor de har en "fordomsbar", en skål med vanlige påstander eller argumenter som brukes av innvandringskritikere skrevet på lapper, for å forberede og advare barna mot disse meningene. Og dette kaller de for utdanning.

 

Fy faen disse folka er kriminelle.

Kriminelle? Hvilken lov har de brutt? Kommer du til å anmelde dem?

Lenke til kommentar

 

Dette vil helt sikkert appellere til de mest følelsestyrte og mindre reflekterte blant ungdommen, men de fleste vil nok forstå at problemstillingen er mer omfattende enn bare det å hjelpe eller ikke. Kanskje blir mange også ganske forbannet når de blir voksne nok til å forstå hvor ensidig fremstillingen de møtte var. 

Vel, det er det jeg håper. Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering. Men de sender et klart signal om hva som er akseptert å mene og hva som ikke er. Det er det motsatte av utdanning. De som mener noe annet blir sittende igjen med en følelse av at de er kriminell. Og veien det går med ytringsfrihet blir de vel kanskje det.

 

 

"Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering."

 

Du snakker som en 60 år gammel mann på 50-tallet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hele skolepensumet er gjennomsyret av kulturmarxisme. Feminisering av gutter, LGBT, klimaendringer, multikultur. For all del utelat å gi norske barn noen som helst nasjonal følelse, vi har ingen røtter, vi har ingen historie. 

 

Disse marxist-beistene vil maltraktere hjernene til barna.

 

Vesten tok svalestup mot avgrunnen etter 2.verdenskrig.

 

 

Huff ja. Denne forferdelige perioden av verdenshistorien som har vært fredeligere enn noen gang før, vi er rikere enn noen gang før, vi er friere enn noen gang før, vi er friskere og lever lenger enn noen gang før osv. Jeg ønsker meg tilbake til gamle dager da vi levde som slaver for adelsmennene og døde når vi ble 30.

 

Fredeligere? Hvor mange land har USA invadert? Er midtøsten fredeligere? Rikere, pga. inflasjon? Friere? Vi er slaver for bankerne. Folk er mer overvektig og deprimert enn noensinne.  Men ok. La oss si vi har det bedre. Det er i hvertfall ikke pga. ikke-vestlig innvandring.

 

 

"Det er i hvertfall ikke pga. ikke-vestlig innvandring."

 

Vestlig innvandring er ikke mye bedre, se på urbefolkningen i Amerika, vestlig innvandring var jo ikke akkurat en suksess for de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette vil helt sikkert appellere til de mest følelsestyrte og mindre reflekterte blant ungdommen, men de fleste vil nok forstå at problemstillingen er mer omfattende enn bare det å hjelpe eller ikke. Kanskje blir mange også ganske forbannet når de blir voksne nok til å forstå hvor ensidig fremstillingen de møtte var. 

Vel, det er det jeg håper. Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering. Men de sender et klart signal om hva som er akseptert å mene og hva som ikke er. Det er det motsatte av utdanning. De som mener noe annet blir sittende igjen med en følelse av at de er kriminell. Og veien det går med ytringsfrihet blir de vel kanskje det.

 

 

"Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering."

 

Du snakker som en 60 år gammel mann på 50-tallet. 

 

Ja tenk det, jeg påpeker biologiske realiteter. Jeg synder mot likestillings-religionen. Da må vi dra frem det forferdelige 50-tallet. Huff da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

"Det er i hvertfall ikke pga. ikke-vestlig innvandring."

 

Vestlig innvandring er ikke mye bedre, se på urbefolkningen i Amerika, vestlig innvandring var jo ikke akkurat en suksess for de.

 

Faktisk så levde de sammen fredelig helt til indianerne gikk til krig mot dem. 

 

 

Minner meg på

Endret av nahoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De har en EKSTREMT ensidig fremstilling av saken. De bruker EKSTREMT følelsesladde propaganda metoder, noe barn er veldig sårbare for, og det er barna de går etter.

 

Dette er skremmende.

 

Det kan du si, men hadde du forventet noe annet? Jeg er mest sjokkert over at folk fortsatt blir sjokkert over den slags. 

 

 

Definitivt sett verre eksempler enn dette, men det illustrerer et av problemene med norsk skole. 

 

Norsk skole prøver å lære barn hvilke meninger som er korrekte og hvilke som er feil, de blir ikke utdannet til å ha en åpent og tolerant tankegang. Et eksempel på dette var når hun spurte han, er det riktig at "Damer som bruker hijab er undertykte" og han sa nei uten betekningstid. Dette er et tegn på at han har blitt fortalt gjentatte ganger at dette er det "korrekte" svaret. 

 

En unge som ikke har blitt utsatt for propaganda ville trolig sagt noe midt i mellom, f.eks. "det er avhengig av årsakene til at hun har på seg hijab". 

 

Det korrekte svarer et er noen er det og andre ikke er det. Det er naivt å tro at alle som går i hijab gjør det av egen fri vilje. Det er også naivt å tro at alle som går i hijab ønsker å kaste hijaben. Verden er ikke svart hvit, men det ser verken venstresiden eller høyresiden ut til å forstå.

Endret av VR-katten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering."

 

Du snakker som en 60 år gammel mann på 50-tallet.

Aha, man må så langt tilbake i tid for å være realistisk heller enn politisk korrekt

Tror du jenter er mer sårbare for følelse-manipulering fordi de biologisk er jenter eller fordi de er oppdratt til å bli slik? 

Lenke til kommentar

Så de simulerer livet til de siste 5 prosentene. Vil heller høre på flyktningpropaganda enn avføringen fra Breivik sitt manifest. 

 

Har du lest noe fra manifestet til Hansen? Det vi får servert fra diverse organisasjoner er like ensidig og ekstremsubjektivt som det han rabblet om. Men for all del du står fritt til å velge vrøvel du vil høre på. Jeg personlig liker litt nyansert informasjon som tar for seg alt midt i mellom også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering."

 

Du snakker som en 60 år gammel mann på 50-tallet.

Aha, man må så langt tilbake i tid for å være realistisk heller enn politisk korrekt

Tror du jenter er mer sårbare for følelse-manipulering fordi de biologisk er jenter eller fordi de er oppdratt til å bli slik? 

 

Tror du på den kommunistiske ideen om at det ikke finnes noen menneskelig natur? Vil du gjøre som marxistiske barnemishandlere og kle gutter i kjoler osv for å gi en "kjønnsnøytral" oppdragelse?

 

Forskere har funnet ut at gutter foretrekker mer maskuline leker og jenter foretrekker feminine leker allerede fra 3-mnd alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Jenter vil nok være spesielt sårbare for følelse-manipulering."

 

Du snakker som en 60 år gammel mann på 50-tallet.

Aha, man må så langt tilbake i tid for å være realistisk heller enn politisk korrekt

 

Tror du jenter er mer sårbare for følelse-manipulering fordi de biologisk er jenter eller fordi de er oppdratt til å bli slik?

 

Uansett hvor mye du og andre i samfunnet tror og ønsker at jenter og gutter eller menn og kvinner er like, så blir det alikevel ikke en realitet. Bare fordi man ønsker eller tror noe, så blir det ikke til virkelighet. Å forsøke å påtvinge likhet er ren dumhet. Så nei, det er ikke fordi de er oppdratt slik, det finnes haugevis av naturlige biologiske forskjeller mellom menn og kvinner. Og selv om syke individer forsøker å gjøre menn til kvinner og kvinner til menn og ønsker en unaturlig seleksjon (f.eks de mest maskuline kvinner og de mest feminine menn) vil menn og kvinner aldri bli like alikevel.

 

Fakta er at gutter og jenter er forskjellige, også menn og kvinner.

 

Det er mange syke i dagens samfunn som ønsker å undergrave naturen og undergrave fakta i et slags sykelig ønske om å gjøre til realitet noe som ikke er realitet eller engang trenger å være realitet, faktisk ting hvis motsetningen til det sykelig ønske er det beste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var viktig i menneskets natur før, da vi var jegere/samlere, dette er ikke lenger viktig, det heter evolusjon. Og nei, jeg er ikke en marxistisk barnemishandler.

Om du tror evolusjon vil viske ut forskjeller mellom menn og kvinner er du ganske tåpelig. Det er svært viktig, mens mote og miljø skal ha det til at disse forskjellene skal viskes ut. Ren galskap.

 

La kvinner være kvinner og menn være menn. Hva er det som er så jævla galt med det?

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Enter, ellerismen" er svært populær i Norge nå til dags.

 

Det er nesten automatikk i det på forum som dette. Er du imot X blir du alltid antatt å være for Y. Det er en måte å trolle på.

 

Splitt og hersk, og plutselig finnes det ikke lenger nyanser.

Endret av zeebra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke imot at det er forskjeller på kjønnene, det jeg er imot er folk som mener å ha fasiten på hvordan folk skal oppføre seg og tenke...

 

Å ja, jeg tror forskjellene på kjønnene vil viske seg ut over tid, vi trenger helt andre egenskaper for og overleve i dag en vi gjorde for tusenvis av år siden, jegergenet har ingen praktisk funksjon i det moderne samfunnet og vil over tid viskes ut.

Lenke til kommentar

"I et stort hvit telt på rådhusplassen i Haugesund kan besøkende få et større innblikk i hvordan det er å være flyktning."

 

 

Selge alt man eier og har, gi pengene til menneskesmuglere som skal få deg til Europa hvor du ønsker å utnytte velferdssystemet... bare at når du kommer dit så var ikke ting fullt så gylne som du ble forestilt dem av smuglerne. Så i stedet for å skylde på dem eller deg selv så vender du deg mot ditt nye hjemland og blir kriminell. Og så finner mange gud og tilgivelse gjennom jihad.

 

Begynner å mistenke at det "røde" i Røde Kors er ideologisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...