Gå til innhold

Black Isle oppløst, Fallout 3 kansellert

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det må jo være mulig for BIS å signe hos noen andre utgivere, må jo alltids være

noen som kan tenke seg å ha ett så bra studio i stabelen? :shrug:

Sorry. BIS var et av Interplay sine egne studioer. Ikke en selvstendig utvikler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snufs*

Jeg kan ærlig talt ikke unngå å felle en tåre, dette er et slag midt i det store ansiktet som representerer alle RPG-gamere, verden over.

Noe slikt bør straffes!

Skal vi ikke lage en underskriftskampanje eller noe? Og så sender vi den til noen utviklere, og ber de om å kjøpe opp lisensen ;)

Skrevet

Eh.....? Hvorfor....? 1. De lage jo geniale spill. 2. Do NOT talk about fight club! 3. buhu... 4. Jeg syns dette var trist.

Nok en god utvikler dør ut....

Skrevet

Ja hvorfor har det gjort dette?? Fallout 3 ville jo ha solgt i bøtter og lass, kan ikke skjønne noe annet. :(

Men tross alt tror jeg det er bedre at de skrinlegger det istedet for å gi ut en fordummet konsoll-versjon av spillet.

Skrevet

Neeeei! også Black Isle, da.... Alle mine favoritter er snart borte....

RIP

-3do -> HOMM serien ... også jeg som kjøpte alle orginalt!

-Black Isle -> Har jo kjøpt både IWD og BG + BG expanison... savner dere allerede

-Microprose -> Transport Tycoon Deluxe 4evah :)... glemmer dere aldri! Heldigvis har Atari tatt over CIV serien. Sid Meier, du er et sant forbilde innen strategispill! :love:

*snufs*

:(

Skrevet
Neeeei! også Black Isle, da.... Alle mine favoritter er snart borte....

RIP

-3do -> HOMM serien ... også jeg som kjøpte alle orginalt!

-Black Isle -> Har jo kjøpt både IWD og BG + BG expanison... savner dere allerede

-Microprose -> Transport Tycoon Deluxe 4evah :)... glemmer dere aldri! Heldigvis har Atari tatt over CIV serien. Sid Meier, du er et sant forbilde innen strategispill! :love:

*snufs*

:(

Da kan jeg hvertfall trøste deg litt med at Heroes of Might & Magic 5 kommer:)

Kilde:

www.tothegame.com

Skrevet

Sjekket nettop No Mutants Allowed, der er det 3 screenshots fra Fallout 3 (ett fra main menu og to fra ingame). Det er rett og slett tragisk at de forkaster noe sånt som dette her, det ser jo nydelig ut (kanskje litt høy oppløsning, men det var vel noe som man kunne endre på). Skjønner meg bare ikke på Interplay.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...