Gå til innhold

Tråden om Blåtannhøytalere


Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke noen egen tråd om dette, er et ganske hett marked for sånt og det kommer mer og mer.

 

Blåtannhøytaler kan være smart i hagen, på badet, mobilt på tur, og dersom man ikke har eget lytterom til Stereo anlegg, pga at stereo/hjemmekino i stua er opptatt av barnetv og konas netflix serier og tv...

 

Så da er det veldig greit å sette seg ved spisebordet med blåtannhøytaler.

 

Jeg har en norsk høytaler kalt Buddy Jenssen i blått, den er vanntett, har god lydkvalitet og er liten. Spiller ikke øra av deg men veldig god lydkvalitet til mitt bruk.

 

Jeg skal kjøpe meg en ny en i November, en svensk en denne gang som heter Audio Pro Addon T3.

 

Jeg har lenge hatt Audio Pro i kikkerten, men når de nå har kommet med en høytaler med batteri og et bra batteri så har jeg bestemt meg for en sånn.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Audio Pro Addon T8 på kjøkkenet, disse blir snart flyttet til kontoret når jeg får på plass ny pult, da vil jeg ikke brukt BT delen, men koble de til en DAC/forforsterker.

 

På kjøkkenet står det også en Geneva Touring S, bruker den med BT noen ganger også, den ble også med ut i parken i sommer.

 

Personlig ser jeg egentlig ikke så mye behov for BT høyttalere hjemme, men bærbare varianter er praktisk.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Noen som kjenner til denne

 

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/bluetooth-hoyttaler/sony-srs-xb20-black/248457.11359/?gclid=Cj0KCQiA84rQBRDCARIsAPO8RFyCrUUKZoy3XLOfbIlvxVXKkFz5CemCFaOU7kCMpQG2veOLA5Nqez4aAmolEALw_wcB

 

Trenger en portabel høytaler som også kan brukes til bedre lyd for laptop osv.

 

Ser den er kommet godt ut i tester. Mye for pengene.

Har trua på Sony. Deres LDac kommer til Oreo Android. Noe som er en solid suksess.

 

Lydprosesseringen for Spotify er også meget god, samt andre formater som Flac.

 

DSEE tror jeg det heter, har det i Sony spilleren min.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...