Gå til innhold

Problemer med iPhone X' ansiktsskanning kan føre til mangel på telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Apple overvurderer hvor mye folk bryr seg om denne gimmicken som Samsung har hatt på side telefoner siden Note 4.

Det spørs helt på hvor raskt det går. Om det er slik at jeg ikke merker at funksjonen er tilstede, ved at telefonen er opplåst i det jeg har den foran blikket mitt etter å ha løftet hånda, så synes jeg dette er en helt utrolig funksjon. Om det er litt ventetid, ser jeg på det som en negradering, ettersom det er mulig å bruke touch-ID bokstavlig talt mens en tar opp telefonen. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg tror Apple overvurderer hvor mye folk bryr seg om denne gimmicken som Samsung har hatt på side telefoner siden Note 4.

Det spørs helt på hvor raskt det går. Om det er slik at jeg ikke merker at funksjonen er tilstede, ved at telefonen er opplåst i det jeg har den foran blikket mitt etter å ha løftet hånda, så synes jeg dette er en helt utrolig funksjon. Om det er litt ventetid, ser jeg på det som en negradering, ettersom det er mulig å bruke touch-ID bokstavlig talt mens en tar opp telefonen. :) 

Har s8+ selv, men bruker iris skanneren til å åpne telefonen. Låser seg opp med en gang, hver gang og er superrask. Har latt mange prøve å åpne den med iris'ene sine, aldri feilet. Ansiktsgjenkjenning kan alltids lures :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...