Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

briller?


Mir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker rammeløs plast p.g.a lav vekt, tilnærmet uknusligighet ved normal bruk, svært god ripebestandighet og fordi du ikke får en forstyrrende ramme i synsfeltet. Bruker CR-59 plast med supertynne titanbuer som aldri er i veien og er godt fornøyd.

 

Det viktigste er uansett en nøyaktig og fersk synstest da synet ditt endrer seg over tid.

Lenke til kommentar

Dette er gjerne aldersbetinget og behovet dukker som regel opp i 40+, men en kan sjekke om +0,25 på normal synstest er mer behagelig for nærsynet. Det kan nok ha en effekt på å bremse økning av nærsynthet når man ikke primært sett speider utover viddene etter mamut.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Foretrekker rammeløs plast p.g.a lav vekt, tilnærmet uknusligighet ved normal bruk, svært god ripebestandighet og fordi du ikke får en forstyrrende ramme i synsfeltet. Bruker CR-59 plast med supertynne titanbuer som aldri er i veien og er godt fornøyd.

 

Det viktigste er uansett en nøyaktig og fersk synstest da synet ditt endrer seg over tid.

Hva heter de brillene som du bruker?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Du bør skaffe deg briller med lesestyrke. Da slapper øynene mer av ved lesing enn hvis du bruker de samme brillene du brukerkonto for å se på avstand.

kjøpte dyreste glass brileland. Innfatning ødelagt og fikk nye på garanti. Var da i en annen filial. Brillene jeg da fikk var betraktelig lettere.., hva er dette? Føler meg svindlet ved første kjøp da jeg kjøpte de letteste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...