Gå til innhold

Divinity: Original Sin 2, noen her som spiller?


Anbefalte innlegg

 

Haha, Seff første forsøk i dag. Var kanskje litt i trøtteste laget i går :p

 

Sjuukt bra og gjennomført spill. Slår første som var vanvittig bra på alle måter. 

 

Dro en quicksave rett før slutten så loadet inn og så flere endings. 12/10. Would play again. 

 

Brukte du mange timer totalt sett?

 

80 timer. Gjort det aller meste men ikke absolutt alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på om jeg tørr kjøpe spillet da jeg helt sikkert kommer til å bruke vanvittig med tid på det. Har spilt alle utgavene av Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Icewind Dale, Planescape og sist forrige Divinity og hver eneste gang jeg har gått løs på slike spill så får jeg denne maniske trangen til å skulle oppdage absolutt alle stedene, få tak i det beste utstyret, skape den beste karakteren osv og det tar jo vanvittig med tid. :)

Lenke til kommentar

Det tar tid, men da spillet har ett klassisk lagringsystem er det jo veldig lett å tilpasse spill øktene, det går bare på egen viljestyrke :)

 

En fordel med å spille sammen med noen er at man har 2 personer som kan si stopp, det har hjulpet meg veldig å spille sammen med dama da jeg selv kan sitte hele natten med et spill når jeg er "inne i sonen" :p

Lenke til kommentar

sitter så jævlig fast på den der øya, quest lista er også litt forvirrende og rotete. prøver å finne folk å drepe som ikke er for høye levels, men vanskelig å finne

 

kjempegøy spill da, og jeg som normalt egentlig ikke spiller slike så mye

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tviler. Det forbedrer det første på de fleste områder, men det er jo fortsatt samme type spill. Gikk du lei før du ble ferdig med første eller lei som i at du har spilt det mange ganger? 

 

DOS2 er lett verdt å spille, men om du allerede er lei nå så ville jeg heller ventet en stund og tatt det når du er gira på en turnbased RPG. Fremfor å starte nå og kanskje aldri fullføre mesterverket :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...