Gå til innhold

Førjulskonkurranse på HW.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
går det ann å levere inn svar flere ganger? det står jo nederst på siden etter du har levert inn: " gå tilbake til oppgavesiden"

 

har eg reseta det elns?

 

sende inn 500 ganger eg og øker vinnersjangsene mine litt :cool:

Altså, hva er det med folk som MÅ komme med sånne Eledige spøker hver BIDIGE gang? :wow: Det er så UFATTELIGT lite morsomt! :thumbdown:

 

Samme typen vitser som når folk drar "Høh, denne bør du skaffe deg" mens de holder opp noe stygt på en eller anne bruktforretning og den typen der.

 

Alle har hørt dem før og de blir bare MYE mer tåpelige for hver gang! Skaff dere et bedre vitserepetoar folkens. Slike vitser er UT!

 

Og for dem av dere som er dumme nok til å komme med oppfølgingsvitser av samme type: Gi dere. Okay? Vi er lei :green:

 

Ellers kan det jo nevnes at sist gang (høstkonkurransen) var det en som sendte inn 30 svar på 1min. And away he went. Så dere bør ikke prøve dere :)

Lenke til kommentar
går det ann å levere inn svar flere ganger? det står jo nederst på siden etter du har levert inn: " gå tilbake til oppgavesiden"

 

har eg reseta det elns?

 

sende inn 500 ganger eg og øker vinnersjangsene mine litt  :cool:

Altså, hva er det med folk som MÅ komme med sånne Eledige spøker hver BIDIGE gang? :wow: Det er så UFATTELIGT lite morsomt! :thumbdown:

 

Samme typen vitser som når folk drar "Høh, denne bør du skaffe deg" mens de holder opp noe stygt på en eller anne bruktforretning og den typen der.

 

Alle har hørt dem før og de blir bare MYE mer tåpelige for hver gang! Skaff dere et bedre vitserepetoar folkens. Slike vitser er UT!

 

Og for dem av dere som er dumme nok til å komme med oppfølgingsvitser av samme type: Gi dere. Okay? Vi er lei :green:

 

Ellers kan det jo nevnes at sist gang (høstkonkurransen) var det en som sendte inn 30 svar på 1min. And away he went. Så dere bør ikke prøve dere :)

du kan brenne i helvet(te)...

 

 

 

når du begynner å bli irritert over komentarer du ser oftere enn mennesker, bør du tenke på å komme deg ut litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...