Gå til innhold

Lyst til å jobbe i Portugal?


Anbefalte innlegg


Hallo! Jeg er usikker på om det er lov å lage sånne poster her, vet ikke om det tolkes som reklame?

​Men jeg prøver i hvert fall å rekruttere folk til firmaet jeg jobber for.

​Jeg får bonus, du får en jobb, vinn vinn.

 

 



Jeg jobber 100% og bor i Lisboa i Portugal for et firma som heter Teleperformance. Det er et outsourcing firma som tar på seg kundeservicejobber for større firmaer. F.eks Microsoft, Apple, SuperCell osv. Mitt prosjekt trenger folk som kan snakke og skrive ett eller flere av følgende språk :



Norsk, Dansk, Svensk, Tysk, Nederlandsk, Fransk, Ungarsk, Polsk, Gresk, Russisk, Tyrkisk, Kroatisk og Tsjekkisk, Italiensk, Finsk, og muligens noen andre språk. Du vil få en lønn avhengig av språket du velger (noen språk er mer ettertraktet enn andre, skandinavisk er veldig bra) og leilighet inkludert i lønnen, med alle regninger betalt. Du vil også få dekket flyturen ned etter at du har vært ansatt en viss periode. Du vil også en rekke andre frynsegoder som rabatter, arrangementer osv.

 

​Prosjektet jeg jobber for er Wish.com

​Du vil jobbe som 1. linje kundesupport.

 

​Arbeidsoppgaver er :

​Svare på alle mulige henvendelser ifra kunder.

​Hvor er pakken min? Når kommer pakken min? 

Pakken min er skadet. Det er noe feil med varen min osv.

 

​Det er kun via epost, ikke noe telefon.

​Det er heller ikke noe salg.



 

Lønn er som sagt avhengig av språket du velger å støtte.

Men Norsk, Dansk og Svensk er best betalt.

Jeg har per nå rett over 1000 Euro etter skatt i måneden.

Dette inkluderer leilighet(alle regninger betalt) midt i Lisboa by, med 15 min reisetid til jobb.

Det er kollektiv og du kan ikke velge leilighet, men di jeg har sett til nå er veldig bra, og jeg kjenner ingen som ikke liker seg der de bor.

 

Du vil få dekket flyreisen ned hvis du blir jobbende her i 7 måneder eller mer.

Du får også en gratis flytur hjem i året.

Firmaet har tusenvis av ansatte, så det er stadig vekk arrangementer, som i sommerfester, julefester, halloween fester osv.

Du vil få en rekke rabatter via selskapet, (treningssenter, Amazon, forsikringer osv.)

 

 



Hvis dette virker spennende, så er det bare å kontakte med på  [email protected] her i posten. Jeg skal prøve å sjekke så ofte som mulig om det er spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...