Gå til innhold

RYKTE: Den lekreste til nå? Lekkede bilder skal vise Xiaomi Mi Mix 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil denne kunne vise ting uten at det som er på skjermen får rammen? Drømmemobil ser det ut som

Kommer ann på skjermforholdet. Mi Mix hadde 17:9, det vanlige er 16:9, mens LG og Samsung kjører 18:9 og 18,5:9 henholdsvis på sine siste toppmodeller.

 

Edit: Skrev at Mi Mix hadde skjermforholdet 16:10, men det viser seg at det er 17:9

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge.

 

Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker!

 

xiaomi tlf mangler ofte støtte for 4g 800MHz, tipper dette også blir for mi mix 2. du vil fortsatt få inn 4g på 1800 mhz og 2600mhz, som blir brukt i mer tettbygdestrøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge.

 

Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker!

 

xiaomi tlf mangler ofte støtte for 4g 800MHz, tipper dette også blir for mi mix 2. du vil fortsatt få inn 4g på 1800 mhz og 2600mhz, som blir brukt i mer tettbygdestrøk.

Ser ut som Xiaomi sin Redmi Note 4 har fått b20/ 800mhz bånd.

Lenke til kommentar

Det er bare å bestille fra Kina. Har selv mi mix 1. Fantastisk telefon med super batteritid.

 

Dere som er redde for 4G dekningen så fungerer denne bra på både Telenor sitt nett og ice. Har brukt den hovedsakelig i Oslo og på Østlandet (helt ned til Halden) uten problemer med 4G dekning. Når den mister 4G (veldig skjeldent går den over til 3G+ som gir ingen merkbar forskjell i web browsing og streaming).

 

Det eneste å passe på er å ikke knuse skjermen. 

Endret av spots
  • Liker 1
Lenke til kommentar

håper virkelig denne får bedre spesifikasjoner på kameraet enn på mi mix 1. helt forferdelig å ta bilder med selfiekameraet, hovedkameraet er helt greit men kan gjerne forberedes. trenger virkelig en bildestabilisator og 10 mp mer.

 

 

Ja kameraet er dårlig, men funker ganske bra hvis det er lyst ute.

Lenke til kommentar

 

 

Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge.

Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker!

xiaomi tlf mangler ofte støtte for 4g 800MHz, tipper dette også blir for mi mix 2. du vil fortsatt få inn 4g på 1800 mhz og 2600mhz, som blir brukt i mer tettbygdestrøk.

Ser ut som Xiaomi sin Redmi Note 4 har fått b20/ 800mhz bånd.

 

det er da konge, da mangler den vel ingen av de "viktige" frekvensene. får håpe dette blir på mix 2 og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...