Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung Gear Sport og Gear Fit 2 Pro Gear Sport skal være klokke og aktivitetsarmbånd i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S3 er elendig på skrittelling og trappemåling ifht en enkel fitbit jeg hadde før, så jeg er ikke veldig optimistisk.

 

Et eksempel på hvor dårlig S3 er på måling av etasjer/trapper: Konklusjon på forumtråd hos Samsung om problemet med manglende registrering av etasjer var at brukeren anbefales å løfte armen over hodet på toppen av trappen, for å få registrert nok høydeforskjell. Makan!

Lenke til kommentar

S3 er elendig på skrittelling og trappemåling ifht en enkel fitbit jeg hadde før, så jeg er ikke veldig optimistisk.

 

Et eksempel på hvor dårlig S3 er på måling av etasjer/trapper: Konklusjon på forumtråd hos Samsung om problemet med manglende registrering av etasjer var at brukeren anbefales å løfte armen over hodet på toppen av trappen, for å få registrert nok høydeforskjell. Makan!

Step funker ok - nå. Etter siste updates.

Etasjer.... not so good

Lenke til kommentar

 

Skuffende. Hvorfor ingen S4? Med LTE? Det sitter jeg å venter på, slik slipper man ha med mobilen når man bare skal utenfor en snartur.

S3 Frontier har allerede LTE 

(dog ingen norske operatører som støtter den - per i dag)

 

Utmerket klokke

Jeg har S3 Classic og meget fornøyd med den og hadde håpet på en oppgradert utgave av denne med LTE. Så får man bare håpe norske operatører får ut fingeren og tilbyr e-sim

Lenke til kommentar

 

Skuffende. Hvorfor ingen S4? Med LTE? Det sitter jeg å venter på, slik slipper man ha med mobilen når man bare skal utenfor en snartur.

S3 Frontier har allerede LTE 

(dog ingen norske operatører som støtter den - per i dag)

 

Utmerket klokke

One call tilbyr eSIM som er et program som lastes ned på klokka og den kan brukes uten tlf, men er få klokker som støtter det, fesk Samsung Gear S2 3G

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...