Gå til innhold

Nintendo fortsetter storsatsingen på indie-spill for Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra de satser på Indie spill, men samtidig viser jo dette hvor svake Nintendo er som spillutviklere for tiden. Enn så lenge er det vel bare Mario Kart og Zelda som er virkelig interessant og begge disse er å finne på Wii U. De andre spillene deres er "små doser" spill og uinteressante for min del.

 

Håper de klarer å produsere flere store originale spill i hyppigere tempo som holder Nintendo-kvalitet. Jeg er ikke klar for å svi av 4000k for 1 eller 2 spill iallefall.. Men gleder meg veldig til å plukke opp Switch 2.0 med alle de gode spillene om 3-4 år til en hyggelig pris..

Lenke til kommentar

Selsvagt gjør de det, eneste rette. Med Switch så er de tydeligere en noengang på at det ikke er interesse for å være med på "best ytelse" men heller sates på spill glede med Nye funksjoner til hele familien, her faller det halt klart en selvølge at de satser på Indie spill (som oftest krever de veldig lite ytelse samt de er nyskapende).

 

Ytelse jaget taper de andre konsollene så det griner etter mot en vanlig midrange PC med Steam på nå uansett. Det er ikke som PS1 lenger der konsollen var helt overlegen på spill ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer No More Heroes er alltid velkonmen. Var en del andre artige spill der og.

 

Og er nok mer enn bare Zelda og MK8 på Switch for tiden synes nå jeg. Spiller jo ARMS og FATE/EXTELLA mye for tiden. Spla2n er jo en must. Det der Mario + Rabbids spillet ser faktisk bra ut og (skulle jeg aldri trodd det, men...). Og snart Mario Odd, FIFA (til dem som liker sånnt. Ser ihvertfall ut at EA har prlvd med Switch versjonen og det ikke bare er en PS360 port). Er vel ikke konsollen med de "kuleste" spillene, men er veldig fornøyd hittil personlig ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra de satser på Indie spill, men samtidig viser jo dette hvor svake Nintendo er som spillutviklere for tiden. Enn så lenge er det vel bare Mario Kart og Zelda som er virkelig interessant og begge disse er å finne på Wii U. De andre spillene deres er "små doser" spill og uinteressante for min del.

 

Uinteressante for din del - for min del også forsåvidt. Men, og det er et stort men: påstanden din holder ikke vann.

 

Nintendo har allerede sluppet ARMS, Splatoon 2 og Mario+Rabbids sammen med Ubisoft og disse spillene både selger i bøtter og spann og får god kritikk. Også er Fire Emblem og Super Mario Odyssey like rundt hjørnet. 

 

Synes heller at den siste tiden har vist at Nintendo er sterkere som spillutviklere enn på veldig lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...