Gå til innhold

Investtech/ Tradefloor


Autoxave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som bruker Investtech sine aksjeanalyser, evt Tradefloor.no? Erfaringer?

 

Jeg anvender Investtech sine analyser stadig. Slik jeg ser det, er det en felles oppfatning blant folk (vedrørende deres produkt - analyser) om at det sikrer gevinst. Personlig investerer jeg ikke på fundamentale analyser, så deres tjeneste er helt glimrende for min del i en mellomlang tidshorisont. Det skal sies at jeg brukte mye tid på å lese meg opp på TA før jeg begynte å bruke deres produkter. 

 

Sist jeg sjekket tilbyr de en 14 dagers gratis prøveperiode som kan være verdt å sjekke ut. 

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt småirritert  når folk bare kaster ut "felles oppfatning om at det sikrer gevinst". Sånn jeg ser det er det overhodet ikke felles oppfatning om at investtech (eller Teknisk analyise generelt) sikrer/øker sjansen for gevinst versus indeksen (selv om du følger tipsene til punkt og prikke). De analysene jeg har sett fra investtech har vært veldig tynn suppe godt kamuflert gjennom et teknisk vanskelig språk og nøye gjennomtenkte formuleringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...