Gå til innhold

Zyxel P8702N - bridge uten å være hjemme?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et litt kinkig problem.

 

Jeg er reist på jobb, og to dager etterpå går selvfølgelig VDSL linja fra Telenor ned pga teknisk feil. Hun hjemme måtte til slutt resette modemet for å få linja opp igjen, slik at jeg mistet kontakt med pfsense routeren min. Nå er det dobbelt NAT,...nettet virker jo hjemme men kommer ikke til serverne mine.

 

Jeg kommer ikke hjem før om 10 dager, og kundeservice sier at de ikke kan sette modemet, P8702N,

i bridge for meg. Så jeg lurte på om Telenorhjelpen kan bridge det? Eller 2. linje på support? 1. linje sier nei...men har lært meg til å ta det som kommer derfra med en klype salt.

 

Er så typisk...kommer fra Altibox med en time nedetid på fem år...til VDSL. To mnd går det før linja tryner. Aaaaargh!

 

Noen som har en godt forslag? Hun hjemme klarer det ikke, det er bare å glemme...og har ingen kompiser som kan stikke over og fikse det heller, dataanalfabeter hele gjengen.

 

HJELP!

 

MVH

 

Tommy

Endret av TommyL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja...det er dessverre ikke noe alternativ...hun er helt blank på data. Totalt umulig hehe. Jaja får bare vente til jeg kommer hjem igjen da...om det ikke går å gjøre utenfra på noe vis.

 

Men takk for hjelpen uansett!!

Endret av TommyL
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...