Gå til innhold

Compound Crypto Strategy for nybegynnere


CryptoClan

Anbefalte innlegg

Jeg tror nesten det er garantert at mange av de vil falle. Mange coins blir behandlet som pump and dump schemes, bare bitcoin har vist seg å ha et veldig solid bruksområde akkurat nå. Jeg ville tatt gainsa nå og investert i noe med mindre risiko. Men det er bare meg.

 

Jeg skjønner tanke gangen din, men dette er crypto som jeg tror har long term value spesielt med de entry pointene jeg har.

 

( utenom EOS, det er kun en ren spekulering ) 

Endret av CryptoClan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner på denne, idag har en perfekt kjøpe posisjon oppstått. 
Take advantage :-) 

 

 

1498772996252.png

 

Noe som jeg ser går igjen og igjen i Crypto verden er denne charten, bare i 10X speed.

 

Når du følger Compound Crypto er det 2 ulike strategier vi kan følge for å få entry metoder.

 

1. Finn en fast dato du kjøper BTC, kjøp på denne datoen uavhengig av pris.
Denne entry metoden er lik som normale "fond" anbefaler/bruker, man finner en dato for avtale giro og automatisk kjøper fondet samme datoen hver måned uavhengig av pris. 

 

Dette er nok den enkleste entry metoden.

 

 

2. Når du begynner å kjenne Bitcoin bedre kan du starte å bruke cheat sheetet. Da er det enkelt å greit ikke en fast dato på entry men du sparer din månedlig investering til vi er mellom Panic og Hope.

 

 

 

Ettersom Compound Crypto er longterm strategi 5-20 år har ikke det egentlig så mye å si hvilken av disse to metodene du bruker men ved å bruke metode 2 får du økt avkastningen.

Lenke til kommentar

 

 

Hvilke coins vil du anbefale å investere i hvis man skal hodle i minst 30 år? (Pensjonssparing)

Anonymous poster hash: f72ae...346

 

60% BTC, 10% XMR og 30% BLX ( index )

Dette er hva jeg har satt opp for barna mine.

Noen grunn til at du ikke har ETH i porteføljen?

Barna for posisjon i ETH / NEO gjennom BLX indexen

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Etter en god oppgang har jeg nå solg min altcoin portefølje, min portefølje nå er 100% Bitcoin. ( Bitcoin Sidechain er nesten oppe å går noe som vil føre til nedgang i altcoins ettersom samme type prosjekter kan bli bygget på Bitcoin Sidechain med langt bedre sikkerhet ) 

Alle forks er solgt noe som ga meg 16% mer Bitcoin. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...