Gå til innhold

Er det noen jenter der?


picatta

Anbefalte innlegg

hvis dere vil sjekke opp damer å sånn,hvorfor ikke bare droppe dataen en stund og heller gå ut av rommet og ut på by'n f.eks? må jo være det beste..

 

for det er faktisk ikke alltid damene kommer til en som aldri er ute..

 

just a reminder!

 

hilsen en som har både data og dame:P hehe..

LOL... trodde damene kom ut fra dataskjermen jeg:P trenger ikke sjekke opp damene når vi er me de, går an å snakke sammen o.s.v..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Få av jente-nerdene er noe å se på uansett... de sitter chatter på irc for og sjekke opp gutter(for da veit ikke guttene hvor stygge de er)... ivertfall min erfaring =) men ja noen pene jenter også da som driver med data.... men ikke mange uheldigvis :thumbdown:

Men det er vel de indre kvaliteter som teller ? :roll:

Lenke til kommentar

Urovekkende mye seriøse innlegg her om forskjellen på gutt/jente kulturer, fikk nesten sjokk. Trodde denne tråden skulle domineres av k*te fjortiss gutter som prøvde seg på de 2(?) jentene som er her inne ;)

 

Like fullt - sell pc'n gå på byen for alle pengene :thumbs:

 

Spøk til spøk - en test som er verdt og se på (url, rippet fra dinside) IRC Purity Test Holdt på og le meg i hjel. :D

Endret av Caramello
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål bare...

Mener dere jenter som driver med data gennerelt. (hva som helst) Eller jenter som driver spesiellt med overklokking/programmering slike ting...?

Etter det jeg har fått med meg av de jentene som driver med data så virker det på meg som om de fleste driver med websider og slikt... men ikke vet jeg... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal begynne å legge meg for mye opp i åssen en skal skaffe seg dame (ie. kast maskinen på dynga og gå ut og drikk deg fra sans og samling. Snøvl så gjerne en fager quinde (enten hun er fager grunnet ølbriller eller faktisk bare er fager til vanlig) intimt i øret, og du har herved offisielt fått snøret i bånn.)) så vil jeg si dette om de holdningene jeg sanser en del mennesker innehar;

 

1. Det er en generell holdning blant mange gutter at de damene som chatter på IRC automatisk må være lite tiltrekkende rent fysisk. ..

 

Dette er nok sant, på lik linje med at det samme gjelder for gutter, alle gutter som sitter på IRC er stygge, mangler alt som heter sosiale antenner og intelligens,. Altså ikke i det hele tatt. Damer på IRC er like varierte som damer i den virkelige verden er, på samme måte som det er med gutter. Generalisering funker bare ikke.

 

2. Det eneste jenter gjør på dataen sin er å chatte, skrive dagbok også spiller de sims.

 

Feil. IGJEN. En del jenter bruker nok IRC, og det er kanskje prosentmessig flere jenter som bruker IRC av de jentene som har datainteresse enn det er gutter. Men, det finnes faktisk unntak, og en trenger ikke lete så vanvittig langt for å finne de heller. JEg kjenner jenter som er beinharde linuxnerder (og la meg si det slik, det er ikke noe gale med dem på utseendefronten heller). Jeg kjenner jenter som bruker mesteparten av sin tid online til å spill BATTLEFIELD 1942 og lignende spill. Et par jenter jeg kjenner bruker dataen for å trene vokalteknikk og lignende. Men det de aller aller fleste jentene jeg kjenner som er "nerdete" gjør er å lage hjemmesider på siden av alt det andre. Det er ytterst få av de jeg kjenner som spiller SIMS.

 

Og tro dere meg, jeg kjenner en del jenter som herjer på dataen, og disse kjenner jeg enda jeg ikke har vært på IRC på mange år.

 

Så vær så snill dere, unngå generalisering.

 

Og for den gode sakens skyld kan jeg fortelle at JEG er gutt. Og single.

Lenke til kommentar
Måtte ta en titt på SSB, og fant ut at audun også kan være kvinne-navn (om dog svært uvanlig), men har alltid trodd at DrSpawn her er gutt!? Noen som kan verifisere?

Jeg kan. Faktisk er Audun, eller DrSpawn, (merk:) broren til en kamerat av meg, og han har hjemmeside her: www.mymods.net :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...