Gå til innhold

Er det noen jenter der?


picatta

Anbefalte innlegg

Har sett på et par innlegg her, men lurte litt på dette da jeg synes jeg så ei jente som hadde lagt inn et innlegg, derfor lurer jeg på; er det mange av dere der ute som er jenter? Og hvis ikke, hva synes dere gutter om at jenter er interresert i data? Personlig så kjenner jeg mange jenter som deltar f.eks på TG og jeg synes at det er bra at oxo jenter deltar på slike tilstelninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jenter her på forumet. Det er jeg bevis på. ;)

 

Synes også det er synn at det er så få jenter på lan og at de bare skal sitte å irc'e. Det er jo utrolig mye å finne på på lan som TG. Men det er jo på vei til å ta seg opp litt da. Flere som velger data som utdanning og som synes det er gøy å jobbe med den "harde" data-maskinen.

Lenke til kommentar

Går fort unna med matte leksene for noen, så 1+1 blir ofte 1 når begge hodene slår seg sammen for å kalkulere ut svaret :roll:

 

Synes at det er rart at jenter er så sky innen data for de jeg vet om har en tendens til å være like flinke som mange gutter jeg kjenner. Ikke alle jente vennene deres som ønsker seg harddisk og sånnt til jul vel? :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...