Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. september 2017 Skrevet 23. september 2017 15. oktober? Jeg trodde at forbudet hadde trådt i kraft allerede. Det er mange firmaer som har droppet spesialnummer allerede.
Zimba Skrevet 23. september 2017 Skrevet 23. september 2017 Selskapene har frist til 15 oktober. Les mer hos Forbrukerrådet: https://forbrukerombudet.no/ma-slutte-dyre-spesialnummer-kundeservice
Kynxx Skrevet 23. september 2017 Skrevet 23. september 2017 Jeg er egentlig fornøyd med Komplett Mobil nå også. Føler jeg får mye bedre service der enn hos Talkmore også. Sistnevnte måtte jeg kontakte flere ganger for samme sak og fikk dyre utgifter pga, det. Og 1. linje som ikke vet hva de gjør, men gjerne vil sende ut nytt simkort fremfor å løse en underliggende feil. Som hos f.eks meg der simkortene ikke ville online. Simkort utsending hjelper ikke da, men resettkng av abonnementstjenesten derimot løser feilen. Slike ting overbeviser meg ikke om folk ikke ved bedre.
V-by Skrevet 24. september 2017 Skrevet 24. september 2017 Spesialnumrene vil fremdeles være taksert akkurat som i dag! Men man må tilby kundene et "fritt" nummer De kan ringe. Også er det en del unntak da.
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. september 2017 Skrevet 24. september 2017 Forbudet gjelder private firmaers servicenummer overfor private. F.eks. behøver ikke Politiet endre nummer 02800. Oslo kommune har byttet fra 02180 til (drum roll) 21802180, selv om de ikke var nødt til det. Sparebank 1 har byttet fra 07040 til 91507040 for privatkunder, men beholdt det femsifrede nummeret til bedriftskunder.
MegaMann2 Skrevet 24. september 2017 Skrevet 24. september 2017 Hva med Autopass? Alle skiltene langs veien sier 02012. Det er eid av statens vegvesen så de slipper vell unna regelverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå