Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Telefonsex 06666


Anbefalte innlegg

 

 

Ikke ring sextelefon som begynner med NULL SEKS.

 

Bare... helt seriøst.

Hvorfor ikke?

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

Her tror jeg han har tøyset med deg. Han har sikkert hull på tøvsekken

 

Fra spøk til alvor: du får ringe og reklamere på dårlig arbeid, kanskje du får pengene igjen.

 

Om du ikke tør det så må du finne på en god unnskyldning eller satse på at mor og far ikke legger merke til en økning på fakturaen.

Så vil jeg få en egen faktura av Sextelefon-tjenesten, eller vil jeg få en faktura av Talkmore der det ikke står at jeg har ringt til sextelefon?

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvilken tlf ringte du fra? Din egen eller husets?

Min egen, men har sånn familie greie med Talkmore

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

 

Så da betaler mor og far regningen? Sjansen er stor for at de ikke gidder å sjekke hva alle ringer, melder, og bruker megabyte på til enhver tid. Den lista er temmelig lang, skjønner du.

 

Jeg anbefaler at du er 100% ærlig, hvis de spør. Bare si at du dreit deg ut og at det ikke skjer igjen, at det bare var bullshit. Det er lov å dumme seg ut så lenge man er ærlig.

 

Har også ringt sånn telefon, i fylla ^^ Dét ble dyrt, kan jeg love deg! Da stoppet det ikke på hundrelapper! Alt man skal prøve ut i sin grønne ungdom. Ta en lekse fra meg og aldri ring sånn bullshit igjen ;D

Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke ring sextelefon som begynner med NULL SEKS.

 

Bare... helt seriøst.

Hvorfor ikke?

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

Her tror jeg han har tøyset med deg. Han har sikkert hull på tøvsekken

 

Fra spøk til alvor: du får ringe og reklamere på dårlig arbeid, kanskje du får pengene igjen.

 

Om du ikke tør det så må du finne på en god unnskyldning eller satse på at mor og far ikke legger merke til en økning på fakturaen.

Så vil jeg få en egen faktura av Sextelefon-tjenesten, eller vil jeg få en faktura av Talkmore der det ikke står at jeg har ringt til sextelefon?

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

Om det bare er en økning på 156kr tror jeg virkelig ikke de vil legge merke til det

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke ring sextelefon som begynner med NULL SEKS.

 

Bare... helt seriøst.

Hvorfor ikke?

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

Her tror jeg han har tøyset med deg. Han har sikkert hull på tøvsekken

 

Fra spøk til alvor: du får ringe og reklamere på dårlig arbeid, kanskje du får pengene igjen.

 

Om du ikke tør det så må du finne på en god unnskyldning eller satse på at mor og far ikke legger merke til en økning på fakturaen.

Så vil jeg få en egen faktura av Sextelefon-tjenesten, eller vil jeg få en faktura av Talkmore der det ikke står at jeg har ringt til sextelefon?

 

Anonymous poster hash: 8a69a...ef8

 

 

På neste faktura blir du nok fakturert ekstra på "Tale til 3-, 4- og 5-sifrede nummer".

 

Telenor opplyser ikke hvilket nummer som er ringt, de opplyser bare hvor lenge du har pratet og hva det kostet

Lenke til kommentar

6minutter sammenhengene er lenge, om noen andre her sier motsatte har de trolig ikke hatt sex, eller trolig skrubbsår på kuken etter at dama har blitt lei og tørr...

Det er ikke nødvendigvis lenge,det er høyst individuelt.

 

Da hadde hun vel ikke kommet etter 2 minutter...

 

Edit: Til informasjon

http://www.side2.no/helse/sa-lenge-varer-et-samleie-i-gjennomsnitt/3423130144.html

Studien tar for seg utelukkende personer som har besøkt par- og sexterapeuter, dette er vel personer som i utgangspunktet sliter veldig seksuell, ellers hadde dem ikke trengt terapi.

Ikke ring sextelefon som begynner med NULL SEKS.

 

Bare... helt seriøst.

 

:rofl:

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...