Gå til innhold

Hjelp! Har jeg svart ja på tilbudet mitt via samordnaopptak?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg mener å ha svart ja til plass på UiB medisin. Jeg har også fått tilsendt et vedlegg, men her står det følgende:

 

 

Du får tilbud om studieplass på: Universitetet i Bergen, Medisin.

Studiestart er 14. august. Mer informasjon om studiestarten på ditt studieprogram nner du på uib.no/nystudent.

Du må huske å svare ja eller nei innen 26. juli 2017. Hvis du ikke svarer innen fristen, mister du studieplassen og eventuelle ventelisteplasser.

 

 

Jeg har jo svart ja, men hvorfor står det at jeg må huske å svare ja eller nei??

 

Takk for all hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg vises den grønne haken, og at jeg har takket ja når jeg logger inn, men jeg har ikke fått kvittering på e-post. Bare melding om at resultatene foreligger. Hvordan ser e-posten med kvittering ut? Nå ble jeg litt usikker på hva som kan ha skjedd.

Lenke til kommentar

Hos meg vises den grønne haken, og at jeg har takket ja når jeg logger inn, men jeg har ikke fått kvittering på e-post. Bare melding om at resultatene foreligger. Hvordan ser e-posten med kvittering ut? Nå ble jeg litt usikker på hva som kan ha skjedd.

Jeg har ikke fått på e-post, men kvittering i samordna opptak. Må vel være det personen mente.
Lenke til kommentar

 

Hos meg vises den grønne haken, og at jeg har takket ja når jeg logger inn, men jeg har ikke fått kvittering på e-post. Bare melding om at resultatene foreligger. Hvordan ser e-posten med kvittering ut? Nå ble jeg litt usikker på hva som kan ha skjedd.

Jeg har ikke fått på e-post, men kvittering i samordna opptak. Må vel være det personen mente.

 

Takk for svar. Meldingen i SO starter riktignok slik: "Svar på søknaden om studieplass

På sok.samordnaopptak.no finner du nå svar på søknaden din. Svarbrevet finner du som vedlegg til denne meldingen. Les informasjonen i vedlegget nøye.

Du svarer på opptaket i søknaden. Her finner du eventuelle tilbud om studieplass og ventelisteplass."

 

Er det dette som i innleggene over betegnes som kvittering for svar? Det ser jo mer ut som en melding om at resultatene foreligger.

Lenke til kommentar

 

 

Hos meg vises den grønne haken, og at jeg har takket ja når jeg logger inn, men jeg har ikke fått kvittering på e-post. Bare melding om at resultatene foreligger. Hvordan ser e-posten med kvittering ut? Nå ble jeg litt usikker på hva som kan ha skjedd.

Jeg har ikke fått på e-post, men kvittering i samordna opptak. Må vel være det personen mente.

Takk for svar. Meldingen i SO starter riktignok slik: "Svar på søknaden om studieplass

sok.samordnaopptak.no finner du nå svar på søknaden din. Svarbrevet finner du som vedlegg til denne meldingen. Les informasjonen i vedlegget nøye.

Du svarer på opptaket i søknaden. Her finner du eventuelle tilbud om studieplass og ventelisteplass."

 

Er det dette som i innleggene over betegnes som kvittering for svar? Det ser jo mer ut som en melding om at resultatene foreligger.[/

 

 

Ja, nederst på den ligger ett vedlegg.

Jeg har og en mld som det står "kvittering" der det bekrefter at jeg har svart "ja".

Lenke til kommentar

Hvilket vedlegg skal man legge til når man søke politiattesten?

De endret praksis nylig. Nåværende studenter ble bedt om å søke ny politiattest med formål: 

 

Kategori: Studenter

Formål: Opptak - Kommunale helse og omsorgstjenester

Men hør med studieadminstrasjonen.

 

Når det gjelder vedlegg, la jeg til et skjermbilde som bekreftet at jeg hadde fått studieplassen. Tror det var samordna opptak. Sørget for at navnet mitt kom frem 

Lenke til kommentar

 

Hvilket vedlegg skal man legge til når man søke politiattesten?

Fikk du et brev(vedlegg på SO)?

 

Jeg fikk en pdf fil som sto hvor jeg kom inn og hvilken linje, og hvilke lover politiattestene var begrenset til.

Ja, fikk fikset det!

 

Takk for hjelpen til alle sammen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...