Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmmm..kom ingen juice idag heller. :grumpy:

Noen som vet om det finnes tobakksbutikker e.l. i Drammensområdet som selger juice? Eller noen som bor rundt Drammen som har litt til overs som jeg kan kjøpe?

Maxima: mindre TH, mer damp er vel de som popper opp først i tankene.

Ja, det er vel mest damp og lite smak....

Endret av Maximalyd
Skrevet

Er slett ingen regel at det blir lite smak med ren VG, det kommer an på hvordan det er blandet.

Ingen beskylder Boba's Bounty for å være smakløs for å si det sånn, og den er 100% VG. :)

Skrevet

Er slett ingen regel at det blir lite smak med ren VG, det kommer an på hvordan det er blandet.

Ingen beskylder Boba's Bounty for å være smakløs for å si det sånn, og den er 100% VG. :)

Boba"s Bounty ja. Pbusardo"s favorittjuice. Er litt nysgjerrig på den :dribble: . Har du smakt den?

Skrevet

Pleier ikke Halo å bli anbefalt når det kommer til tobakksmak? Turkish tobacco (er det ikke det den heter?) f.eks.

Halo er kun toppkvalitet. Selv om jeg ikke lenger foretrekker tobakksmaker så skal Halo være spot on uansett smaker de lager :)

Skrevet

Boba"s Bounty ja. Pbusardo"s favorittjuice. Er litt nysgjerrig på den :dribble: . Har du smakt den?

Jepp, en av mine absolutte favoritter!

Vanskelig å beskrive, helt fersk har den litt smak av rosiner/svisker med litt tobakkssmak og smak av grahamkjeks. Og så blir den varmere og mykere etterhvert som den steeper.

Vanedannende. :)

Har 100ml på vei gjennom en kompis. :dribble:

Skrevet

Jepp, en av mine absolutte favoritter!

Vanskelig å beskrive, helt fersk har den litt smak av rosiner/svisker med litt tobakkssmak og smak av grahamkjeks. Og så blir den varmere og mykere etterhvert som den steeper.

Vanedannende. :)

Har 100ml på vei gjennom en kompis. :dribble:

Vært fett å prøvd den. Hvor kjøper du den fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...